فروش اسیدفسفریک در پردیس

Phosphoric acid-1
Phosphoric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

افشار، رئیس سازمان اراضی کشور، تصریح کرد: «برخی طرح‌ها، که حق اجازهٔ ساخت‌وساز در منابع ملی و کشاورزی را نداشته‌اند، به‌صورت کامل متوقف و ضمن جریمهٔ مجری طرح، پروژه به‌صورت کامل تخریب شده‌است، اما برخی دیگر از پرونده‌ها، مانند پدیدهٔ شاندیز، به‌دلیل انجام ندادن مراحل اداری و پرداخت نکردن حقوق بیت‌المال به‌صورت موقت متوقف شده‌اند. رئیس سازمان امور اراضی تأکید کرد: حفظ کاربریِ اراضی کشاورزی و جلوگیری از خردشدن آنها، یکی از وظایف سازمان امور اراضی به‌عنوان یک ارگان حاکمیتی است. و درصدد هستیم بتوانیم است.ان‌های در معرض این تخلف قانونی، مانند

از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.


به علاوه این ماده به عنوان منبع فسفر ماده اولیه تولید کودهای شیمیایی فسفاته است.. فسفر که از مهمترین عناصر مورد نیاز برای رشد گیاهان به شمار می رود از طریق کود های شیمیایی فسفر دار یا فسفاته تامین میشود. این ماده به نمک که در تهیه کود هایی از جمله سوپر فسفات (TSP) دی آمونیوم فسفات (DAP) و مونو آمونیوم دی هیدروژن فسفات (MAP)  کاربرد دارند تبدیل می شود.

این ماده در صنعت بزرگ کشاورزی نیز کاربرد دارد، همان‌طور که در بخش‌های قبلی اشاره شد، از مهم‌ترین کاربردهای این اسید، است.فاده از آن در صنعت کشاورزی و در بخش تولید کودهای فسفاتی برای رشد گیاهان است.. علاوه بر این در صنعت اسلحه‌سازی برای جلوگیری از زنگ‌زدگی آهن یا فولاد و در ساخت مدارهای الکتریکی نیز کاربرد دارد. در ادامه لیستی از سایر کاربردهای اسید فسفریک در صنعت ارائه خواهد شد.

فسفریک اسید معدنی حاوی یک اتم فسفر، چهار اتم اکسیژن و سه اتم هیدروژن می باشد و به شکل متراکم هنگام تماس با فلزات، گاز هیدروژن قابل اشتعال آزاد می کند و در صورت آتش سوزی، اکسیدهای فسفر خورنده و خطرناک تولید می کند. فسفریک اسید ضعیف اگر به شکل محلول در آید، به یون های فسفات و فسفیت تبدیل می شود.



( فروش ) های دیگر