گفته می شود سرانه مصرف سنگهای ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهرها، بازارهای سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانههای سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.
به دلیل تجمع تولیدکنندگان و فروشندگان متعدد و معتبر سنگ در این بازار، انتخاب از بین محصولات راحت تر و سریع تر به نتیجه خواهد رسید. بازارهایی که در داخل بافت شهری قرار دارند به مراتب کوچکتر از بازارهای سنگ خارج از شهر هستند و به دلیل تنوع پایین از هر لحاظ، نمی توانند نظر همه خریداران را جلب نمایند. اما مراکزی نظیر بازار سنگ شمس آباد این مزیت را دارد که به دلیل وسعت زیاد، تنوع بی نظیری از انواع سنگ ها را با کیفیت، رنگ و طرح های مختلف را در خود جای داده است.. بنابراین اگر برای پروژه های لوکس و خاص خود، در جستجوی سنگ های باکیفیت، لوکس و منحصر بفرد هستید، و یا سنگی مناسب با بودجه پروژه خود و با صرفه اقتصادی می خواهید، حتما بازار سنگ شمس آباد را در نظر داشته باشید.
فروش سنگ طبیعی در غرفه های یک بازار سنگ به مراتب بیشتر از انبارهای سنگ تکی است. و اغلب خریداران نیز ترجیح می دهند به جای مراجعه به چندین نمایشگاه یا انبار مختلف، به یک بازار سنگ مراجعه کرده تا بتوانند از بین تنوع بی شمار سنگ های طبیعی، سنگ دلخواه خود را خریداری نمایند.
فرم ها از اشکال به وجود می آیند، فرم ها را می توان با ترکیب دو یا چند شکل ایجاد نمود و با کمک عناصر دیگر مانند بافت ، الگوها و رنگ ها برجسته سازی کرد فرم خوب هماهنگی را برقرار می کند و در تلفیق با اشکال اضافی تعادل را به فضا می بخشد. دو نوع فرم وجود دارد هندسی (ساخته شده توسط انسان) و طبیعی (ارگانیک). همچنین فرم ها به صورت باز و بسته نیز طبقه بندی می شوند. اشکال باز آنهایی هستند که قابل رویت هستند و اشکال بسته آنهایی هستند که توسط یک سطح بسته محصور می شوند. درک کاملی از عناصر ذکر شده در بالا یعنی فضا و خط برای دستیابی به یک فرم ضروری است..
در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد است.فاده قرار گیرد.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با است.فاده از طراحان گرافیک است.. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است. و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
رنگ ها نیازی به معرفی ندارند رنگ ها ارتباط زیبایی شناختی خوبی بین اشیاء برقرار می کنند رنگ ها باید بر اساس روانشناسی و قوانین همنشینی رنگ ها مطابق با دایره رنگ کنار هم قرار گیرند تا تاثیر بیشتری بر فضا ایجاد کنند.هر رنگ دارای سه ویژگی مشخص یعنی Hue ، Value و Intense می باشد و یک طراح داخلی باید به خوبی از این خصوصیات آگاه باشد تا ترکیبات مختلف را ایجاد کند. رنگها بطور گسترده به رنگهای اصلی و ثانویه طبقه بندی می شوند و همچنین به صورت طبقه بندی شده به رنگهای سرد، گرم، ، مکمل ، آنالوگ و تک رنگ تقسیم می شوند.
نور یکی از بارزترین عناصر طراحی داخلی است.. نور به صورت طبیعی و یا ساخته شده توسط انسان ایفای نقش می کند در واقع بدون نور عناصر دیگر یعنی رنگ ، بافت و پترن ها اصلاً اهمیتی ندارند. نور عناصر دیگر از جمله فضا ، خط و فرم ها را برجسته می کند. روشنایی های دست ساز یا مصنوعی به سه نوع اصلی تقسیم می شود: Task Lighting ، Accent Lighting و Mood Lightingکه همانطور که از نام آن پیداست ، شامل منابع نوری برای اهداف مشخص و اختصاصی برای یک کار خاص هستند. نور خلق و خوی و اساساً حال و هوای فضای زندگی را تنظیم کرده و فضا را به نحوی موثر روشن می کند.