هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.
هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.
چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه
در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد است.فاده قرار گیرد.
[flm_button link_address=https://instagram.com/cerampakhsh link_target=_blank icon_placement=Left button_text=اینستاگرام ما را دنبال کنید font_family=Shabnam font_size=px button_size=XS button_color=White text_color=Purple button_hover=HoverF-Purple rounded_corners= custom_border_color=fde animate_icon=Grow icon=fa-instagram]
بافت به طور عمده با سطوح سر و کار دارد و تعیین می کند که چگونه یک سطح معمولی با احساسی متفاوت احساس می شود. بافت باعث افزایش عمق و علاقه به فضای زندگی می شود و احساس و عمق یک سطح را مشخص می کند. بافت بطور گسترده به دو نوع تقسیم می شود بافت بصری که در آن بافت فقط قابل مشاهده است. و بافت واقعی که در آن بافت هم دیده و هم احساس می شود. گنجاندن بافت به طراحی داخلی میزان است.حکام، ظرافت و یا زبری و مفاهیم مختلف احساسی را در ما ایجاد میکند برای جلوگیری از یکنواختی فضا ، ببهتر است. یک بافت متضاد نیز گنجانده شود.
رنگ ها نیازی به معرفی ندارند رنگ ها ارتباط زیبایی شناختی خوبی بین اشیاء برقرار می کنند رنگ ها باید بر اساس روانشناسی و قوانین همنشینی رنگ ها مطابق با دایره رنگ کنار هم قرار گیرند تا تاثیر بیشتری بر فضا ایجاد کنند.هر رنگ دارای سه ویژگی مشخص یعنی Hue ، Value و Intense می باشد و یک طراح داخلی باید به خوبی از این خصوصیات آگاه باشد تا ترکیبات مختلف را ایجاد کند. رنگها بطور گسترده به رنگهای اصلی و ثانویه طبقه بندی می شوند و همچنین به صورت طبقه بندی شده به رنگهای سرد، گرم، ، مکمل ، آنالوگ و تک رنگ تقسیم می شوند.
الگوها شور و نشاط زندگی را به طراحی داخلی اضافه می کنند و در کنار رنگ ها بسیار موثرتر کار می کنند. الگوها در طراحی داخلی داستان خود را روایت میکنند و می توانند شامل طرح های جذاب و گاهی تکرار شونده باشند ، از متداول ترین الگوهای به کار رفته در دکوراسیون می توان به کاغذ دیواری ، روکش بالش و سایر سطوح تزئینی اشاره نمود.