فروش المنت در اسلامشهر

element-1
element-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در فاصله ۵ متری جنوب غرب روستای جعفرآباد جنگل شهرستان اسلامشهر مجموعه ای از سازه های معماری , خدماتی در کنار یکدیگر و به فاصله بسیار نزدیک قرار گرفته اند . شاید کمتر نقطه ای از نظر باستان شناسی یافت شود که چنین ویژگی داشته باشد .

از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

محوطه‌های باستانی که هم دوره با محوطه‌های باستانی چشمه علی شهر ری، مرتضی گرد و تپه سیلک کاشان هستند مانند تپه مافین آباد و تپه نظام آباد با دارا بودن هفت هزار سال پیشینه تاریخی و فرهنگی از شهرت زیادی در مجامع علمی برخوردار بوده و از شاخص‌های تمدن پیش از اسلام در جهان شناخته می‌شود. همچنین تپه‌های باستانی پراکنده در سطح منطقه را می‌توان با محوطه‌های تاریخی مجاور آن در دشت بزرگ ری مقایسه کرد.


کاربرد های المنت های ساخته شده ما: صنایع نفت و گاز مانند مخازن پتروشيمی و قسمت های مختلف پالایشگاه ها، مخازن روغن و آب، در است.خر برای گرمایش است.خر، بخاری‌های الکتریکی و آبگرمکن‌ها، در دارو سازی صنعتی، انبار های صنعتی، ماشین آلات بزرگ صنعتی، صنایع پلاستیک و&#; مورد است.فاده فراوان قرار می گیرند.

تولید انواع المنت های حرارتی است.اندار طبق سفارش مشتری با بهترین قیمت موجود در بازار، این المنت ها هم با دستگاه های پیشرفته و هم به صورت دستی با دقت بالا تولید میگردد، همچین تهران المنت تلاش دارد برای رفاه حال مشتریان گرانقدر، حتی‌المقدور سفارش‌ها به سریع ترین شکل ممکن به دست مشتران گرامی برساند.

برای ساخت یک المنت حرارتی ساده در کنار شناخت المنت باید با برق و الکتریسیته نیز آشنایی پیدا کنید. به این نکات مهم هم توجه کنید که از سیم های المنت به تنهایی نمی توان است.فاده کرد چون احتمال اتصال الکتریکی یا برق گرفتگی وجود دارد و حتی ممکن است. انتقال دما کُند صورت گیرد که این امر موجب شکستگی سیم المنت می شود. به همین دلیل است. که سیم های المنت را درون روکش های عایق قرار می دهند تا احتمال برق گرفتگی و اتصال الکتریکی به صفر برسد و همچنین انتقال دهی دما بهتر شود. اگر به دنبال ساده ترین روش برای ساخت هیتر برقی هستید می توانید به سایت تهران المنت مراجعه کنید.



( فروش ) های دیگر