مشاوره و اجرا المنت در جنوب تهران

element-1
element-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از محله های منطقه تهران که پیرامون یکی از امامزاده های مشهور تهران ایجاد شده و قدمتی بیش از ۵ سال را دارد. پیش از این که ساخت و ساز در این منطقه آغاز شود بیشتر تهرانی ها به منظور کشاورزی و اداره باغ ها به این منطقه مراجعه می‌کردند. امروز سه راه آذری نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده و تهرانی ها آن را به عنوان یکی از مراکز خرید در جنوب شهر می شناسند که قیمت های بسیار خوبی را برای خریداران ارائه می دهد. از نکات منفی در مورد سه راه آذری بحث کم بودن امکاناتی مانند مدرسه های مناسب می باشد که چند وقت اخیر برای بسیاری از ساکنان این مشکل آفرین بوده است.

این محله به نسبت دیگر محله های جنوب تهران  قدمت زیادی ندارد و حداکثر قدمت آن به دهه قبل باز میگردد، درواقع محله ی کوی فردوس جزء زمینها و مراتع اطراف تهران بوده که بعد ها یعنی حدود سال با احداث کارخانه جاتی چون شیر پاستوریزه پاک ، شرکت ویتانا و شرکت تولید دارو، افراد شاغل در این کارخانجات شروع به خرید زمین های اطراف آن ها نموده و ساخت و ساز انجام داده اند،همین امر سبب شد رفته رفته این محله به محله ای مسکونی تبدل گردد؛بیشتر ساکنین این محله در مقایسه با سایر محله های جنوب تهران، مهاجر بوده و اکثرا ترک و کرد زبانند.

به واسطه داشتن بافت قدیمی و نیاز به نوسازی در جنوب تهران و نیاز به بازسازی این بافت ، تعداد املاک کلنگی و مالکان مایل به مشارکت و نوسازی ساختمان ها روز به روز افزایش میابد . برای آشنایی با برترین سازندگان جنوب تهران و یافتن خانه های کلنگی در این بخش از تهران به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید . 


سال سابقه در تولید و توزیع و واردات انواع المنت و ترموکوپل و ده ها محصول صنعتی دیگر بیانگر توانایی های ما در این عرصه می باشد ، ما توانسته ایم طی این سال محصولاتی را تولید کنیم که نه تنها با نمونه های خارجی قابل رقابت باشید بلکه در برخی قطعات کیفیتی مطلوب تر از نمونه خارجی تولید کرده ایم

ساخت انواع المنت های مخصوص اکسترودر های لوله – المنت های قالب های دایکاست باکالیست و خانواده های پی وی سی – المنت های واتر پروف – المنت های فن دار – المنت های تیتانیوم – انواع المنت های کوره ای – انواع لاستیکی – انواع المنت های ریخته گری

عناصر الکتریکی سیم پیچ های مقاومتی ای هستند که برای ایجاد گرما از طریق ایجاد اصطکاک الکتریکی طراحی شده اند. تقریباً هر وسیله ‌ای که از برق برای تولید گرما است.فاده می‌کند، نوعی عنصر الکتریکی دارد. متریال گرمایشی برای تولید گرما سیم نیکروم است. چرا که مقاومت نیکروم زیاد است. و افزایش مقدار آن با افزایش دما زیاد می شود، همچنین عناصر گرمایشی حاوی جریان الکتریکی هستند که از طریق سیم پیچ یا روبان یا سیم جریان یافته و بسیار داغ می شوند. این عناصر انرژی الکتریکی عبوری از خود را به گرما تبدیل می کنند که در هر جهت به بیرون تولید می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر