فروش المنت در رودهن

element-1
element-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرایط جغرافیایی و آب و هوای کوهستانی رودهن باعث شده تا  کشاورزی و دامداری به‌عنوان شغل اکثر مردم روستاهای بخش رودهن به حساب آید، به‌طوری‌که از لحاظ دامپروری و تولید شیر، رودهن حرف اول و آخر را در شرق است.ان تهران می‌زند. از محصولات مهم باغی رودهن می توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب و محصولات کشاورزی به گندم و جو و برخی صیفی‌جات اشاره کرد

سفر به رودهن می‌تواند سفری خاطره‌انگیز باشد، علی الخصوص اگر تجهیزات لازم  و مخصوص به سفر را متناسب با زمان و مدت سفرتان به همراه داشته باشید. داشتن کفش پیاده‌روی مناسب برای گشت و گذار در و دوربین عکاسی برای ثبت لحظات به‌یاد ماندنی هم می‌تواند لذت سفرتان را بیفزاید.

پارک مرکزی شهر رودهن، بزرگترین پارک در رودهن است. و همانطور که از اسم آن پیداست در مرکز رودهن قرار دارد. پارک مرکزی رودهن در کنار جاده هراز قرار گرفته و دارای آبشاری (آبنما) زیبا و فضایی سرسبز است.. این پارک در روزهای گرم تابستان پذیرای مسافرانی است. که در حال عبور از شهر رودهن می باشند.


عناصر الکتریکی سیم پیچ های مقاومتی ای هستند که برای ایجاد گرما از طریق ایجاد اصطکاک الکتریکی طراحی شده اند. تقریباً هر وسیله ‌ای که از برق برای تولید گرما است.فاده می‌کند، نوعی عنصر الکتریکی دارد. متریال گرمایشی برای تولید گرما سیم نیکروم است. چرا که مقاومت نیکروم زیاد است. و افزایش مقدار آن با افزایش دما زیاد می شود، همچنین عناصر گرمایشی حاوی جریان الکتریکی هستند که از طریق سیم پیچ یا روبان یا سیم جریان یافته و بسیار داغ می شوند. این عناصر انرژی الکتریکی عبوری از خود را به گرما تبدیل می کنند که در هر جهت به بیرون تولید می شود.

کاربرد های المنت های ساخته شده ما: صنایع نفت و گاز مانند مخازن پتروشيمی و قسمت های مختلف پالایشگاه ها، مخازن روغن و آب، در است.خر برای گرمایش است.خر، بخاری‌های الکتریکی و آبگرمکن‌ها، در دارو سازی صنعتی، انبار های صنعتی، ماشین آلات بزرگ صنعتی، صنایع پلاستیک و&#; مورد است.فاده فراوان قرار می گیرند.

موسسه تکنو المنت صنعت با مدیریت مهندس امیر حصارکی با توجه به سالها تجربه و تلاش افتخار همکاری در زمینه مشاوره , ساخت و طراحی انواع المنت های صنعتی و ترموکوپل با تولید کنندگان محترم صنایع نیرو گاه های برق , پتروشیمی , نفت , گاز , لاستیک و پلاستیک و سازندگان ماشین آلات اعم از اکسترودرهای تولید لوله و اکسترودرهای تولید ورق , خطوط تولید پروفیل های درب و پنجره , خطوط ظروف یکبار مصرف , ظروف بهداشتی , وکیوم فرمینگ , تولید نایلون , نایلکس , کیسه های پلاستیک , بسته بندی و فیلم شرنیگ را دارا می باشد



( فروش ) های دیگر