مشاوره و اجرا المنت در شهر ری

element-1
element-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نقش‌برجسته یکی از شاهان ساسانی، احتمالاً اردشیر اول یا شاهپور نخست که تا زمان فتحعلی شاه قاجار در محل کوه نزدیک کارخانه سیمان ری قرار داشته‌است و به دستور فتحعلی شاه از بین رفته و نقش خود را به جای آن حجاری نموده بوده‌است.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


سال سابقه در تولید و توزیع و واردات انواع المنت و ترموکوپل و ده ها محصول صنعتی دیگر بیانگر توانایی های ما در این عرصه می باشد ، ما توانسته ایم طی این سال محصولاتی را تولید کنیم که نه تنها با نمونه های خارجی قابل رقابت باشید بلکه در برخی قطعات کیفیتی مطلوب تر از نمونه خارجی تولید کرده ایم

تهران المنت تولید کننده انواع المنت های کول هیتر با مناسب ترین قیمت ، المنت کویل هیتر نوعی المنت میله ای با کارایی بالا می باشد. این المنت ها  به اشکال مثلثی، مربع  و دایره می باشند.این نوع المنت قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد.از المنت های کویل هیتر میتوان در سیستم های هاترانر و پت، صنایع غذایی، قابل های راگاگرم، ماشین های بسته بندی، صنایع لاستیک و پلاستیک، صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع نظامی، صنایع تحقیقاتی، صنایع پزشکی و دارویی، صنایع فلزات مذاب، سنبه دستگاه های برش، آب بندی و عایق کاری تجهیزات رستورانی، دستگاه های چاپ و پرس، و … است.فاده کرد.

توزیع انواع المنت های میله ای و رادیاتوری ، ترموکوپل های صنعتی ، سیم های کروم نیکل ،سیم نسوز و وارنیش،المنت های آلو مینیومی و ده ها محصول دیگر و هم چنین وارد کننده انواع المنت های صنعتی و ترموکوپل با کیفیت فوق العاده و مواد اولیه تولید المنت و ترموکوپل از کشور های برتر صنعت جهان



( مشاوره و اجرا ) های دیگر