مشاوره و اجرا المنت در شهریار

element-1
element-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محمدحسین بهجت تبریزی که در سه دوره‌ی تاریخی قاجار، پهلوی و جمهوری اسلامی زیست، به فارسی و ترکی آذربایجانی شعر می‌سرود و اشعاری که از وی در هر دو زبان به یادگار ماند توانست جای خود را در ذهن مردم ایران‌زمین باز کند. از این شاعر بیش از هزار بیت شعر به زبان فارسی و حدود سه هزار بیت به زبان ترکی آذری به جای مانده است.. برخی از اشعار شهریار را می‌توان در زمره‌ی شاهکارهای ادبیات گنجاند، از جمله مجموعه‌ی «

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی، که با منظومه‌ی «حیدر بابایه سلام» و اشعاری چون «حالا چرا» و مناجات «علی ای همای رحمت» شناخته می‌شود، آن‌قدر در ادبیات ایران تأثیرگذار بوده که سالروز درگذشت وی در تقویم رسمی کشور به نام «روز شعر و ادب پارسی» نام‌گذاری شده است..

شهریار شاعر سه زبانه است.. او به همه زبانها و ملتها احترامی کامل دارد. در اشعار او بر خلاف برخی از شعرای قومگرا نه تنها هیچ توهینی به ملل غیر نمی شود بلکه او در جای اشعارش می کوشد تا با هر نحو ممکن سبب انس زبانهای مختلف را فراهم کند. اشعار او به سه زبان ترکی آذربایجانی،فارسی و عربی است. .


موسسه تکنو المنت صنعت با مدیریت مهندس امیر حصارکی با توجه به سالها تجربه و تلاش افتخار همکاری در زمینه مشاوره , ساخت و طراحی انواع المنت های صنعتی و ترموکوپل با تولید کنندگان محترم صنایع نیرو گاه های برق , پتروشیمی , نفت , گاز , لاستیک و پلاستیک و سازندگان ماشین آلات اعم از اکسترودرهای تولید لوله و اکسترودرهای تولید ورق , خطوط تولید پروفیل های درب و پنجره , خطوط ظروف یکبار مصرف , ظروف بهداشتی , وکیوم فرمینگ , تولید نایلون , نایلکس , کیسه های پلاستیک , بسته بندی و فیلم شرنیگ را دارا می باشد

تولید و ساخت انواع المنت میله ای حرارتی مانند هیتر حرارتی میله ای فین دار، المنت حرارتی میله ای دستگاه جوجه کشی، المنت میله ای المنت حرارتی است.خری و دیگر مدل ها در کارگاه تهران المنت واقع در لاله زار تهران با مناسب ترین قیمت ها و با دقت بالا ساخت.

فیلم تولید المنت حرارتی فلنچ دار ذوب مازوت در کارگاه تهران المنت تولید کننده انواع المنت حرارتی در لاله زار تهران، در این ویدیو میبینیم که ابتدا لوله و بدنه اصلی بزرگی را ابتدا آماده و در مرحله بعد فلنج را به کف کار اضافه میکنند که المنت به آن متصل است.، به این ترتیب المنت حرارتی ما آماده است.فاده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر