فروش المنت در لواسان

element-1
element-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لواسان در فاصله کیلومتری از شهر تهران واقع شده است.. این شهر طبیعت سرسبز و بی نظیری دارد که از دامنه های شمالی شروع می‌شود و تا سد لتیان ادامه پیدا می‌کند. لواسان نزدیک‌ترین منطقه ییلاقی به تهران است.. دره لواسان چشم‌انداز بسیار زیبایی به رودخانه جاجرود و سد لتیان دارد. همین باعث شده، ویلاهای متعددی در این منطقه ساخته شود. گردشگران برای سفر به لواسان اغلب به سراغ

آبشار پسچویک یا پسکوهک با ارتفاع ۵ متر، از معروف‌ترین جاهای دیدنی افجه است. که در شمال شرق آن قرار دارد. طراوت و سرسبزی این منطقه و همچنین وجود درختان افرا، زیبایی فوق‌العاده‌ای به این آبشار بخشیده‌اند. اگر به بالای آبشار بروید، چشم‌انداز زیبایی از دشت هویج پیش روی شما قرار می‌گیرد.

خرید ویلا در لواسان هم برای سکونت و هم سرمایه‌گذاری گزینه مناسبی است.. با افزایش قیمت مسکن و افزایش حجم آلودگی هوای تهران و ترافیک و دردسرهای روزمره آن، روزانه به شهرک باستی هیلز و به تعداد کوچ‌نشینان پایتخت به حاشیه شهر اضافه می‌شود. به همین دلیل قیمت مسکن و خرید خانه در لواسان و دیگر شهرهای حاشیه‌ای نیز با رشد چشمگیری روبروست.


تهران المنت تولید کننده انواع المنت های کول هیتر با مناسب ترین قیمت ، المنت کویل هیتر نوعی المنت میله ای با کارایی بالا می باشد. این المنت ها  به اشکال مثلثی، مربع  و دایره می باشند.این نوع المنت قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد.از المنت های کویل هیتر میتوان در سیستم های هاترانر و پت، صنایع غذایی، قابل های راگاگرم، ماشین های بسته بندی، صنایع لاستیک و پلاستیک، صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع نظامی، صنایع تحقیقاتی، صنایع پزشکی و دارویی، صنایع فلزات مذاب، سنبه دستگاه های برش، آب بندی و عایق کاری تجهیزات رستورانی، دستگاه های چاپ و پرس، و … است.فاده کرد.

فیلم تولید المنت حرارتی فلنچ دار ذوب مازوت در کارگاه تهران المنت تولید کننده انواع المنت حرارتی در لاله زار تهران، در این ویدیو میبینیم که ابتدا لوله و بدنه اصلی بزرگی را ابتدا آماده و در مرحله بعد فلنج را به کف کار اضافه میکنند که المنت به آن متصل است.، به این ترتیب المنت حرارتی ما آماده است.فاده است..

موسسه تکنو المنت صنعت با مدیریت مهندس امیر حصارکی با توجه به سالها تجربه و تلاش افتخار همکاری در زمینه مشاوره , ساخت و طراحی انواع المنت های صنعتی و ترموکوپل با تولید کنندگان محترم صنایع نیرو گاه های برق , پتروشیمی , نفت , گاز , لاستیک و پلاستیک و سازندگان ماشین آلات اعم از اکسترودرهای تولید لوله و اکسترودرهای تولید ورق , خطوط تولید پروفیل های درب و پنجره , خطوط ظروف یکبار مصرف , ظروف بهداشتی , وکیوم فرمینگ , تولید نایلون , نایلکس , کیسه های پلاستیک , بسته بندی و فیلم شرنیگ را دارا می باشد



( فروش ) های دیگر