مشاوره و اجرا المنت در لواسان

element-1
element-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از تماشایی‌ترین جاهای دیدنی سفر لواسان روستایی به نام افجه است.. البته در اطراف لواسان روستاها و ییلاق‌های دیدنی کم نیست اما افجه دو ویژگی خاص دارد که همین دو ویژگی آن باعث شده گردشگران در سفر به لواسان تمایل زیادی برای بازدید از این روستا داشته باشند.

روستای کند از دو بخش علیا و سفلی تشکیل شده است. که روستای کند علیا با باغ‌ها و کوچه‌باغ‌های دیدنی و چندین آبشار خروشان توجه هر تماشاگری را به سوی خود جلب می‌کند و مقصد مناسبی برای تفریح یک روزه اهالی تهران محسوب می‌شود. آثار دیدنی متعددی در این منطقه وجود دارد که از آن جمله می‌توان به تپه‌های گوشواره، قلعه پیرزن، بقعه امامزاده محمد شعیب (ع) و تپه شیر تازه اشاره کرد. این روستای زیبا در فصل بهار و تابستان، آب‌وهوای مساعدی برای بازدید دارد؛ به‌خصوص که درختان گیلاس و آلبالو و باغ‌های سرسبز جذابیتی دوچندان به آن می‌بخشند.

اولین ویژگی روستای افجه که آن را محبوب کرده است. مسیر دسترسی بسیار راحت به آنچه از تهران و چه از لواسان است.؛ و اما دومین ویژگی منحصربه‌فرد افجه قرارگیری دشتی دیدنی در این روستا است. که از آن با نام دشت هویج یاد می‌شود. اگر ساکن تهران هستید خوب است. بدانید که اینجا یکی از خاص‌ترین مقاصد سفر یک‌روزه در اطراف پایتخت است..


شاید گرمای است.خر وقتی هوای بیرون صاف و آفتابی است.، نیازی به بخاری است.خر نباشد، اما اگر می‌خواهید در فصل سرما از است.خر خود است.فاده کرده و لذت ببرید، بخاری است.خر ایده‌آل است.. امروزه متداول ترین روش برای گرم کردن آب است.خر، است.فاده از المنت های حرارتی است.، المنت های است.خری جزو خانواده المنت میله ای هستند و به شکل میله ای ساخته می شوند و تا عمق متری در است.خرها قرار می گیرند. نحوه کاربری آنها راحت است. فقط کافی است. المنت است.خری را در گوشه ای از است.خر خود جای دهید و متناسب با حجم آب موجود در است.خر منتظر گرم شدن است.خر بمانید.

سال سابقه در تولید و توزیع و واردات انواع المنت و ترموکوپل و ده ها محصول صنعتی دیگر بیانگر توانایی های ما در این عرصه می باشد ، ما توانسته ایم طی این سال محصولاتی را تولید کنیم که نه تنها با نمونه های خارجی قابل رقابت باشید بلکه در برخی قطعات کیفیتی مطلوب تر از نمونه خارجی تولید کرده ایم

موسسه تکنو المنت صنعت با مدیریت مهندس امیر حصارکی با توجه به سالها تجربه و تلاش افتخار همکاری در زمینه مشاوره , ساخت و طراحی انواع المنت های صنعتی و ترموکوپل با تولید کنندگان محترم صنایع نیرو گاه های برق , پتروشیمی , نفت , گاز , لاستیک و پلاستیک و سازندگان ماشین آلات اعم از اکسترودرهای تولید لوله و اکسترودرهای تولید ورق , خطوط تولید پروفیل های درب و پنجره , خطوط ظروف یکبار مصرف , ظروف بهداشتی , وکیوم فرمینگ , تولید نایلون , نایلکس , کیسه های پلاستیک , بسته بندی و فیلم شرنیگ را دارا می باشد



( مشاوره و اجرا ) های دیگر