مشاوره و اجرا الکتروموتور در اسلامشهر

Electro-Motor-1
Electro-Motor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


  تپه مافین آباد مربوط به هزاره ۵ و قبل از میلاد است. و در اسلامشهر، در حاشیه روستای مافین آباد اسلامشهر  ، جنوب شهرک قائمیه واقع شده و این اثر در تاریخ اسفند با شمارهٔ ثبت ۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. حفاریهای علمی و باستان شناسی انجام شده طی سالهای قبل از وجود آثاری مربوط به دوره پیش از تاریخ خبر می دهد . هرچند که آثار دوره اسلامی نیز در سطوح تپه مشاهده شده که به اهمیت این منطقه از نظر باستان شناسی اشاره دارد . سفالینه های به دست آمده به همراه دیگر آثار و اشیاع تاریخی این تپه را در شمار تپه های ارزشمند پیش از تاریخی ( هزاره چهارم و پنجم پیش از میلاد) قرار داده است. .

یکی از محوطه های باستانی اسلامشهر، تپه مافین آباد است. که قدمت آن به هزار سال پیش از میلاد میرسد و دیگری تپه نظام آباد است. که بیش از هفت هزار سال قدمت دارند و از شاخص های تمدن قبل از اسلام به شمار می روند. تا کنون حدود اثر باستانی از این شهرستان در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است..

اسلام‌شهر را در آغاز روستاهای چندی تشکیل می‌داد؛ به گونه‌ای که کهن‌ترین قنات، مدرسه، گرمابه همگانی، آتشکده زرتشتیان باستان (در نزدیکی ایرین) و گردشگاه‌های ثروتمندان شهرنشین در روستای ضیاآباد بوده‌است. سالور به‌دلیل نزدیکی به


در دینام های سنکرون، روتور و است.اتور سیم پیچی می شوند. هنگامی که است.اتور به منبع برق متصل می شوند، میدان گردان در موتور بوجود می آید که با سرعت سنکرون می چرخد. روتور نیز سیم پیچی شده است. که توسط منبع DC تغذیه می شود. با اتصال جریان DC به روتور، روتور شروع به گردش با میدان دوار است.اتور می کند. برای راه اندازی موتور الکتریکی سنکرون، ابتدا موتور الکتریکی پس از قطع محرک اولیه با سرعت سنکرون می چرخد.

تجسم اولیه موتور الکتریکی برای اولین بار در دهه از طریق کار راهب و دانشمند اسکاتلندی بندیکتین، اندرو گوردون، ظاهر شد. دانشمندان دیگری مانند مایکل فارادی و جوزف هنری به توسعه موتورهای الکتریکی اولیه ادامه دادند و با میدان های الکترومغناطیسی آزمایش کردند و چگونگی تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی را کشف کردند.

سلام، برای پنجره های سقفی سالن های گلخانه لیمو ترش چه الکتروموتور گیربکس سه فازی باید است.فاده شود؟ همچنین برای تهویه از چه مدل فن اگزاست است.فاده شود؟ دستگاه الکتروموتور، دستگاه فن نیاز است.. لطفا قیمت را نیز بفرمایید. تعداد سالن، طول پنجره ها متر، ارتفاع سالن ها متر، روکش سالن ها پلاستیک با UV و محل گلخانه مازندران است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر