فروش الکتروموتور در بازار لاله زار

Electro-Motor-1
Electro-Motor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سلام، برای پنجره های سقفی سالن های گلخانه لیمو ترش چه الکتروموتور گیربکس سه فازی باید است.فاده شود؟ همچنین برای تهویه از چه مدل فن اگزاست است.فاده شود؟ دستگاه الکتروموتور، دستگاه فن نیاز است.. لطفا قیمت را نیز بفرمایید. تعداد سالن، طول پنجره ها متر، ارتفاع سالن ها متر، روکش سالن ها پلاستیک با UV و محل گلخانه مازندران است..

به مجموعه ای از سیم‌های پیچیده شده که قابلیت رسانا بودن را دارند و اغلب از جنس مس هستند و در داخل محفظه‌ای به نام کویل قرار گرفته اند سیم پیچی یا به اصطلاح سیم پیچ گفته میشود. است.اتور با رد شدن جریان الکتریکی از آن و اختلاف میدان مغناطیسی موجود در بین سیم پیچ و روتور چرخش را کنترل می‌نماید. معمولا به سیم‌پیچ ها قطب میگویند. سیم پیچ ها تعیین کننده دور چرخشی موتور الکتریکی می باشند. هر چقدر تعداد قطب‌ها بیشتر شود دور موتور نیز کاهش می‌یابد.

موتور DC یا جریان مستقیم؛ دارای آرمیچری از آهنربای الکتریکی است.. یک سوییچ گردشی به نام کموتاتور جهت جریان الکتریکی را در هر سیکل دو بار برعکس می کند تا آهنربا های الکتریکی بوجود آید در آرمیچر، آهنربای دائمی را در بیرون آرمیچر جذب و دفع کنند. سرعت دوران موتور DC به گشتاور ترمزی بستگی دارد به عبارت دیگر به ولتاژ ورودی و گشتاور جریان ورودی وابسته است..



( فروش ) های دیگر