فروش الکتروموتور در شهرک صنعتی قرچک

Electro-Motor-1
Electro-Motor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


الکتروموتور دالاندر، چند قطبی یا دو سرعته در واقع قابلیت ارائه شافت دوار خروجی با چند سرعت دورانی مختلف را با تغییر در اتصال الکتریکی و درگیر کردن قطب های مختلف داراست. بسته به سیم پیچ است.اتور، الکتروموتور دالاندر ممکن است. دارای گشتاور ثابت یا متغیر باشد. بر اثر تحقیقات Robert Dahlander خالق الکتروموتور های دالاندر تعویض قطب در یک الکتروموتور سرعت خروجی را کاهش می دهد.

موتورهای AC معمولاً قدرتمندتر از موتورهای DC هستند زیرا می توانند گشتاور بیشتری را با جریان بالاتر ایجاد کنند. از طرف دیگر موتورهای DC کارایی بیشتری دارند و از انرژی ورودی خود بیشتر است.فاده می کنند. موتورهای AC و DC در اندازه ها و قدرت های مختلف برای برآوردن نیازهای برق هر کسب و کاری موجود هستند.

الکتروموتورها را بر مبنای فاکتور های مختلفی دسته بندی می کنند. از جمله فاکتور های اصلی بکار رفته در دسته بندی الکتروموتور ها عبارتند از نوع نیروی محرک و منبع انرژی، ساختار داخلی، نوع کاربری و نوع نیروی خروجی که دارند. مضاف بر الکتروموتور با نیروی محرک AC , DC الکتروموتور میتواند دارای جاروبک و بدون جاروبک باشد، بصورت تک فاز و سه فاز باشد، هوا خنک و مایع خنک باشد. الکتروموتورهای با کاربری عمومی و ابعاد عمومی در صنایع مختلف برای ایجاد حرکت مکانیکی (معمولا دورانی) مورد است.فاده قرار می گیرند. آز الکتروموتور های بسیار بزرگ در جلو راندن کشتی ها، کمپرس خطوط لوله انتقال و به حرکت در آوردن پره های پمپ های سنگین با توان بالاتر از مگاوات است.فاده میشود. الکتروموتور ها در فن ها، دمنده ها، پمپ هاابزار آلات مکانیکی، لوازم خانگی، است.فاده میشوند. الکتروموتور های مینیاتوری حتی در ساعت ها نیز بکار گرفته میشوند. آریا صنعت وارد کننده انواع الکتروموتور و عرضه کننده توان های مختلف الکتروموتور های تولیدی داخلی همراه با ضمانت می باشد. همچنین آریا صنعت ارائه دهنده مشاوره خرید الکتروموتور، است.علام قیمت الکتروموتور و مشاوره فنی رایگان در مورد انتخاب مناسب این قطعه صنعتی می باشد.



( فروش ) های دیگر