مشاوره و اجرا الکتروموتور در شهرک صنعتی قرچک

Electro-Motor-1
Electro-Motor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


مشکل موتورهای قفسه سنجابی مقاومت بسیار پایین روتور آن است.. میله های روتور توسط حلقه ای در ابتدا و انتهای آن اتصال کوتاه شده است.. این مسئله در لحظه است.ارت که روتور مغناطیسی نیست شار (خطوط میدان الکتریکی که از سطح عمود بر مسیر عبور می کنند را شار الکتریکی گویند) زیادی را برای مغناطیس شدن به خود جذب می کند و باعث بالا رفتن جریان موتور الکتریکی می شود در نتیجه در لحظه است.ارت جریان زیادی را از شبکه می گیرد و باعث کاهش گشتاور شروع می شود برای رفع این مشکل الکتروموتورهای روتور سیم پیچی شده طراحی و ساخته شدند که این عیب را تا حد زیادی مرتفع گردید.

الکتروموتورهای AC دستگاه‌های الکترومکانیکی هستند که با جریان متناوب برای تولید حرکت چرخشی تغذیه می‌شوند. چرخش کار مکانیکی را برای به حرکت درآوردن سایر ماشین های دوار مانند پمپ ها فراهم می کند. اندازه های است.اندارد قاب در طیف وسیعی از قدرت ها برای سهولت قابلیت تعویض در دسترس هستند. محفظه‌ها می‌توانند از طرح‌های باز ساده تا طرح‌های ضد انفجار و بدون تهویه متفاوت باشند که کاملاً محصور شده و خنک‌کننده با فن (TEFC) رایج است.. یک سیستم رتبه بندی بین المللی نیز سطوح خنک کننده و حفاظت را تجویز می کند. موتورهای AC بخش بزرگی از موتورهای مورد است.فاده امروزی را تشکیل می دهند و پمپ ها، فن ها، کمپرسورها و غیره را هدایت می کنند. موتورهای AC تک فاز یا سه فاز خواهند بود.

هنگامی که در بالای تپه قرار گرفتید، می توانید به راحتی آن را بارگیری کنید در حالی که چرخ ها حتی سریعتر حرکت می کنند تا شما را از تپه پایین ببرند. در خودرو وقتی پای خود را از روی گاز بردارید، این اتفاق می افتد و روتور با سرعت بیشتری حرکت می کند و برای شارژ مجدد باتری، انرژی الکتریکی به خط تغذیه باز می گردد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر