فروش الکتروموتور در قرچک

Electro-Motor-1
Electro-Motor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..

پل معروفی در منطقه باقرآباد این شهر نیز وجود دارد که به دلیل کشته شدن تعدادی که با قصد اعتراض به بازداشت روح‌الله خمینی در روز ۵ خرداد ورامین و پیشوا را ترک گفته و به سمت تهران عزیمت داشته و از روی این پل افتاده و پراکنده شدند، این پل به پل ۵ خرداد معروف است.. ساخت این پل قدیمی آجری به دوره پهلوی اول بازمی‌گردد. در قرچک یک قنات از شمال تا جنوب این شهر وجود داشته که به قنات ولی آباد معروف است. و خیابان ولی آباد در کنار آن شکل گرفته که امروزه جز در کنار خط آهن و به دلیل ایجاد مشکل اثری از آن نیست. خط آهن سراسری (تهران، مشهد) جنوب این شهر را به صورت کلی طی می‌کند و مانع پیشروی این شهر به سمت جنوب شده‌ است..

قرچک همزمان متشکل از بافت شهری و روستایی است.. در محله های قدیمی شهر بافت های فرسوده بیشتری دیده می شود. هر چقدر به سمت محله های جدید این شهر مانند شهرک طلائیه، فرهنگیان، الحدید، یاس سفید و ... میرویم، بافت شهری نوسازی شده است. و نظم و سیاق شهر سازی بیشتر به چشم می خورد. 


سلام، وقتتون بخیر. من دنبال دینامی با توان ۵ یا ترجیحا .۵ کیلووات، برای اتصال به پمپ آب تحت فشار کشاورزی (آبیاری بارانی) هستم. برای کار بنده هر بار ساعت به طور مداوم کار خواهد کرد و یک ساعت است.راحت. با این شرایط، می خاستم بدونم آیا دینام دور برای کار من مفید خواهد بود یا باید چاره دیگری اندیشید؟ ممنون می شم جواب بدید.

استاتور از چندین قطعه باریک آلومنیوم یا آهن سبک ساخته شده است.. این قطعات بصورت یک سیلندر تو خالی به هم منگنه و محکم شده اند. سیم پیچ هایی از سیم روکش دار در این شیارها جاسازی شده اند. هر گروه پیچه با هسته ای که آن را فرا گرفته یک آهنربای مغناطیسی (با دو پل) را برای کار کردن با تغذیه AC شکل می دهد. تعداد قطب های یک موتور AC به اتصال درونی پیچه های است.اتور بستگی دارد. پیچه های است.اتور مستقیما به منبع انرژی متصل می باشند. آنها به صورتی متصل اند که با برقراری تغذیه AC یک میدان مغناطیسی چرخنده تولید می شود.

الکتروموتورها را بر مبنای فاکتور های مختلفی دسته بندی می کنند. از جمله فاکتور های اصلی بکار رفته در دسته بندی الکتروموتور ها عبارتند از نوع نیروی محرک و منبع انرژی، ساختار داخلی، نوع کاربری و نوع نیروی خروجی که دارند. مضاف بر الکتروموتور با نیروی محرک AC , DC الکتروموتور میتواند دارای جاروبک و بدون جاروبک باشد، بصورت تک فاز و سه فاز باشد، هوا خنک و مایع خنک باشد. الکتروموتورهای با کاربری عمومی و ابعاد عمومی در صنایع مختلف برای ایجاد حرکت مکانیکی (معمولا دورانی) مورد است.فاده قرار می گیرند. آز الکتروموتور های بسیار بزرگ در جلو راندن کشتی ها، کمپرس خطوط لوله انتقال و به حرکت در آوردن پره های پمپ های سنگین با توان بالاتر از مگاوات است.فاده میشود. الکتروموتور ها در فن ها، دمنده ها، پمپ هاابزار آلات مکانیکی، لوازم خانگی، است.فاده میشوند. الکتروموتور های مینیاتوری حتی در ساعت ها نیز بکار گرفته میشوند. آریا صنعت وارد کننده انواع الکتروموتور و عرضه کننده توان های مختلف الکتروموتور های تولیدی داخلی همراه با ضمانت می باشد. همچنین آریا صنعت ارائه دهنده مشاوره خرید الکتروموتور، است.علام قیمت الکتروموتور و مشاوره فنی رایگان در مورد انتخاب مناسب این قطعه صنعتی می باشد.



( فروش ) های دیگر