مشاوره و اجرا الکتروموتور در لواسان

Electro-Motor-1
Electro-Motor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مردم لواسان به واسطه فرهنگ غنی و اصالتی که دارند، هنوز آداب و رسوم خود را در مناسبت‌های مختلف حفظ کرده‌اند. به‌عنوان مثال زمان کاشت و داشت و برداشت گندم، برای افزایش برکت محصولشان، سرودهای مذهبی که اصطلاحا بدان چاووشی گفته می‌شود را اجرا می‌کنند یا در مراسم شادی و جشن حنابندان، گرد هم جمع شده و بازی‌هایی مانند شاه و وزیر انجام می‌دهند.

اگر بخواهیم واژه لواسان را دقیق‌تر بررسی کنیم، باید گفت لواسان از دو بخش لو و آسان تشکیل شده است.. «لو» به معنای لبه و تیغه کوه و «آسان» به معنای بالا آمدن و بلند شدن است.. جالب است. بدانید در بعضی از کتاب‌های تاریخی، لواسان را با نام کوشک‌دشت یعنی دشتی با کاخی در میانه آن نامیده‌اند.

امامزاده اسماعیل (ع) یکی از امامزاده موجود در لواسان است. که در روستای برگ جهان قرار دارد. بنای کنونی بقعه دارای پلان مربعی‌شكل و گنبدی مخروطی است. كه حدود ۵ متر مربع مساحت دارد و در سال‌های اخير بازسازی شده است.. این بنا در فصل بهار و تابستان میزبان زائران بسياری است. که برای گردش به این منطقه می‌روند.


اهمیت الکتروموتور در صنعت بسیار بالا می باشد و این مهم بودن بستگی به موارد مختلفی دارد که بیان می کنیم. در صنایع کوچک مانند نوار نقاله تا ماشین های بزرگ صنعتی که کارخانه ها و تولیدی های بزرگ از آنها است.فاده می کند به وجود الکتروموتور نیازمند هستند.

موتورهای DC برس خورده سنتی بر اساس تحریک مورد است.فاده در سیم پیچ میدان با سه تمایز اصلی شنت، سری و ترکیب طبقه بندی می شوند. موتورهای شنت دارای گشتاورهای راه اندازی کم، ظرفیت اضافه بار کم، حداقل تغییرات سرعت در پاسخ به بار و پایداری ضعیف در بار صفر هستند. موتورهای سری دارای گشتاورهای راه اندازی بالا، ظرفیت اضافه بار بالا، تغییرات قابل توجه سرعت در پاسخ به بار و پایداری خوب در بار صفر هستند. موتورهای مرکب از نظر ویژگی های عملکردی جایی بین دو موتور دیگر قرار می گیرند، اگرچه آنها نیز در بار صفر پایدار می مانند.

معمولا اینورترها تا فرکانسهای بسیار بالا مثل هرتز را پوشش می دهند ولی معمولا الکتروموتورها دور بالای دور را تحمل نکرده و ممکن است. به مشکل بر بخورند و بیشتر این مشکل مکانیکال است. یعنی در بلبرینگها و بالانس روتور به مشکل بر می خورند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر