فروش الکتروموتور در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Electro-Motor-1
Electro-Motor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


سروموتورها دستگاه‌های الکترومکانیکی هستند که با جریان متناوب یا مستقیم برای ایجاد حرکت چرخشی و موقعیت‌یابی تغذیه می‌شوند. سروموتورها از یک حلقه بازخورد برای کنترل موقعیت شعاعی روتور موتور نسبت به است.اتور آن است.فاده می کنند. آنها مخصوص برنامه های کاربردی کنترل حرکت هستند. سروموتورها در کاربردهای موقعیت یابی است.فاده می شوند که در آن حرکت صاف و قابل کنترل در اولویت قرار دارد، برای مثال یک ربات صنعتی. یک ماشین بسته‌بندی ممکن است. از یک سروموتور برای ایندکس کردن مقدار دقیق فیلم بسته‌بندی در ناحیه شکل‌دهی است.فاده کند، در مثال دوم، جایی که در گذشته چنین تغذیه ممکن است. با یک شاخص مکانیکی موتوری کنترل می‌شد.

بنابراین، هنگامی که انرژی الکتریکی از باتری خودرو به موتور می رسد، سیم پیچ ها میدان های مغناطیسی چرخشی ایجاد می کنند که میله های رسانا را در امتداد پشت قسمت بیرونی روتور می کشد. روتور چرخان چیزی است. که انرژی مکانیکی لازم برای چرخاندن دنده‌های خودرو را ایجاد می‌کند که به نوبه خود لاستیک‌ها را می‌چرخاند.

نکته: اگر روی الکتروموتوری نوشته شده بود / =V بدین معنی است. که این الکتروموتور در شبکه برق ولت که برخی از کشورها است.فاده می شود باید بصورت مثلث و در کشورهای که ولتاژ ولت (ولتاژ بین یک فاز و نول) دارند مثل ایران باید بصورت ستاره بسته شود.



( فروش ) های دیگر