مشاوره و اجرا الکتروموتور در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Electro-Motor-1
Electro-Motor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


بنابراین، هنگامی که انرژی الکتریکی حاصل از باتری اتومبیل به موتور عرضه میشود، سیم پیچ های میدان های مغناطیسی چرخشی ایجاد می کنند، که میله های رسانا را از خارج روتور در امتداد پشت خود می کشد. روتور در حال چرخش همان چیزی است. که انرژی مکانیکی مورد نیاز برای چرخاندن چرخ دنده های خودرو را ایجاد می کند، که به نوبه خود باعث چرخش لاستیک ها می شود.

سرعت یک موتور AC در ابتدا به فرکانس تغذیه بستگی دارد و مقدار لغزش، یا اختلاف در سرعت چرخش بین روتور و میدان مغناطیسی است.اتور، گشتاور تولیدی موتور را تعیین می کند. تغییر سرعت در این نوع از الکتروموتور صنعتی را می توان با داشتن دسته سیم پیچ های مختلف با تعداد قطب های مختلف در بخش است.اتور که با است.فاده از آنها سرعت میدان دوار مغناطیسی تغییر می کند، ممکن ساخت. همچنین با تغییر دادن فرکانس منبع تغذیه، می توان کنترل یکنواخت تری بر روی سرعت این نوع از موتور الکتریکی را داشت.

علاوه بر موارد یاد شده در بالا در صورتیکه آپشن ها و متعلقاتی بر روی الکتروموتور نصب شود مانند الکتروموتور ترمزدار که دارای یک کیت اضافی می باشد و یا قابلیت هایی چون ضد اشتعال و ضد جرقه بودن سبب بالا رفتن قیمت الکتروموتور می شوند. بعنوان مثال قیمت یک الکتروموتور آمپر A از نوع فاز، دارای بدنه ای از جنس چدن، دارای دور rpm، با توان Kw کیلو وات، ترمزدار، با فرکانس کاری هرتز و دارای است.اندارد CE تولید کشور چین در بازار حدود - دلار می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر