فروش الیاف مصنوعی در اسلامشهر

artificial fiber-1
artificial fiber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آستان امامزاده غیبی (علیه السلام) در جنوب غرب شهرستان اسلامشهر می باشد که از شمال به کمربندی الغدیر و از شرق به روستای نظام آباد و از غرب به میدان الغدیر و از جنوب به بزرگراه تهران ـ قم و کانال نواب صفوی محدود می شود. در یک سال گذشته، مغازه هایی در شمال و جنوب بقعه ساخته شده اند، پایگاه بسیج شهید سلیمان زاده شمال شرق بقعه را به خود اختصاص داده، و محوطه ی دور امامزاده را دوره کرده اند (از داخل).

تاکنون اثر تاریخی و باستانی شهرستان اسلامشهر در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب و رشته قنات‌های جاری آن و همچنین نزدیکی آن به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌است، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

یکی از محوطه های باستانی اسلامشهر، تپه مافین آباد است. که قدمت آن به هزار سال پیش از میلاد میرسد و دیگری تپه نظام آباد است. که بیش از هفت هزار سال قدمت دارند و از شاخص های تمدن قبل از اسلام به شمار می روند. تا کنون حدود اثر باستانی از این شهرستان در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است..


به طور کلی باید گفت الیاف مصنوعی یا الیاف بشر ساخت با روش های متفاوتی تولید می شوند. از مهمترین روش های تولید این الیاف می توان به: ذوب ریسی، تر ریسی، خشک ریسی، ژل ریسی اشاره نمود. ماده تشکیل دهنده این الیاف به شکل مایع بوده که حاصل انحلال یک ماده جامد درون حلال و یا حاصل مذاب یک پلیمر می باشد که با فشار ثابت از سوراخ های یک رشته ساز عبور می کند. بعد از خروج از رشته ساز الیاف به شکل جامد در می آیند. این مرحله انعقاد بوده و اساس کار روش های نامبرده را تشکیل می دهد.

اگر چه پلیمر غالب در این الیاف، PET است.، پلی است.رهای دیگر نیز جایگاه خود را دارند. پلی بوتیلن ترفتالات (PBT) و اخیراً پلی تری متیل ترفتالات (PTT)، به دلیل جهندگی برتر لیف آن ها، در الیاف فرش است.فاده می شوند. هم چنین پلی است.رهای زیست تخریب پذیر حاصل از اسید لاکتیک، اسید گلیکولیک و سایر هیدروکسی اسیدها، در وسایل پزشکی کاربرد دارند، به عنوان مثال بخیه های قابل حل و حامل های پلیمری انتقال دارو. []

امروزه الیاف، بخشی از زندگی روزانه ما هستند. با تأمل در محیط اطراف خود می توان به تأثیر همه جانبه آن ها در جامعه پی برد، از مصارف روزمره مانند پوشاک و فرش گرفته تا چمن مصنوعی، کامپوزیت های تقویت شده با الیاف در کالاهای ورزشی (راکت ها، چوب گلف و…)، قایق، ساخت و سازهای عمرانی، صنعت هوافضا و کاربردهای نظامی مانند هواپیما و نازل موشک. یک نمونه عادی آن که اغلب ما هر روزه از آن است.فاده می کنیم، چای کیسه ای است.. 



( فروش ) های دیگر