مشاوره و اجرا الیاف مصنوعی در اسلامشهر

artificial fiber-1
artificial fiber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.، از مهم‌ترین مستندات این گفته وجود قبرستان ارامنه در شهرستان در کمربندی شهر است. که قدمتی چند ده ساله داشته و امروز نیز مراجعین فراوانی دارد، از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریـــــاریــــها نخستین پایگاه خبری و اطلاع رسانی در شهرستانهای غرب است.ان تهران حاصل تلاش جمعی از جوانان فعال می‌باشد.که در راستای اهداف سیاست‌های انقلاب اسلامی راه اندازی شده است.. آغاز به کار فعالیت این پایگاه در تاریخ پنجم خرداد ۸ (May, ) میباشد.

گروه حوزه و دانشگاه : معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور گفت با سیستم یکسا‌ن‌سازی شهریه‌ دانشگاه پیام نور دوره‌های رسمی با افزایش ۵ درصدی و دوره‌های فراگیر با کاهش شهریه رو‌به‌رو شده‌اند. فرشاد ابراهیم‌پور معاون اداری‌و‌مالی دانشگاه پیام‌نور گفت: بر اساس مصوبات هیئت‌امنای دانشگاه پیام‌نور، شهریه‌های این دانشگاه هر ساله‌ با افزایش حدود […]


الیاف چند جزئی تهیه‌شده‌اند و خواص آن‌ها از تک‌تک اجزای موجود در آن‌ها وقتی به‌تنهایی ریسیده شوند برتر است.. این نوع الیاف از ریسندگی دو یا چند ترکیب بسپاری با یکدیگر ساخته می‌شوند. این ترکیبات یا انواع یک بسپار هستند مثلاً دو شکل مختلف از پلی‌پروپیلن یا اینکه از چند ماده متفاوت ازنظر شیمیایی مثل پلی آمید و پلی‌استر ساخته می‌شوند. انتخاب مواد اولیه منوط به خواص موردنیاز در لیف نهایی است.. این خواص عبارت‌اند از رنگ‌پذیری بهتر، جعد یا تای دائمی، یا ابریشم نهایی و غیره.

این الیاف را اگر با پنبه و پشم ترکیب کنند برای تولید پارچه های لباس زیر، تریکو، شلوار و ملحفه است.فاده می شود و با ترکیب الیاف ویسکوز با پلی است.ر پارچه های مناسب برای رومیزی، موکت و پارچه پانسمان و کالای بهداشتی تولید می شود.

همانطور که گفتیم خرید و فروش الیاف مصنوعی به صورت عمده و به ویژه از درب کارخانه یا تولیدی برای خریدار بسیار به صرفه خواهد بود. قیمت این الیاف تا حدود زیادی به کیفیت و روش خرید شما بستگی دارد. خرید به صورت عمده سبب می شود هزینه های نهایی کاهش یابد. همچنین خرید از سایت ها و مراکز معتبر سبب می شود هزینه های نهایی کاهش پیدا کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر