مشاوره و اجرا الیاف مصنوعی در بهارستان

artificial fiber-1
artificial fiber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بهارستان در کیلومتری جنوب شرق اصفهان و در مسیر جاده اصفهان-شیراز قرار دارد.شهر بهارستان موقعیت بسیار عالی که در کنار جاده اصفهان به شیراز وکنار گذر شرق اصفهان هست وتا سال مترو افتتاح می شود وآب وهوای عالی دارد باآینده درخشان رو به پیشرفت

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:

اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.


شرکت الیاف ابریشم ماهان که یکی از زیر مجموعه های گروه صنعتی بازرگانی ابریشم ماهان می باشد، در سال به بهره برداری رسید و هم اکنون یکی از برجسته ترین تولید کنندگان الیاف پلی است.ر در ایران با ظرفیت تولید سالانه تن می باشد. از مهمترین محصولات این شرکت می توان به الیاف کتان تایپ با ظرافت بالا (/دنیر) و همچنین الیاف سالید با ظرافت و رنگ های متنوع، تهیه شده از مواد اولیه ی ویرجین، ریسایکل و ترکیبی اشاره نمود. این شرکت تولیدی با بهره گیری از روش های نوآورانه محصولات خود را به برندی برتر و منحصر به فرد برای مشتریان خود در هر سطحی از تقاضا تبدیل نموده است.. با توجه به کیفیت ویژه ی محصولات تولید شده، این الیاف دارای کاربرد در صنایع ریسندگی و پوشاک، منسوجات بی بافت، موکت سازی و نخ فرش، صنایع خواب و پرکنی، مبلمان و عروسک سازی، خودروسازی، چرم مصنوعی و &#; می باشد. گفتنی است.، شرکت الیاف ابریشم ماهان جز تولیدکنندگان الیاف در ایران محسوب میشود.

در صورتیکه محلول پلیمر حاصل را بتوان مستقیما جهت عملیات ریسیدن الیاف بکار برد، یک روش مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود، ولی در صورتیکه لازم باشد می‌توان پلیمر تشکیل شده را از حلال آن جدا کرده و آنرا بعدا به صورت‌های مناسب دیگر جهت ریسیدن الیاف است.فاده کرد.

این الیاف را اگر با پنبه و پشم ترکیب کنند برای تولید پارچه های لباس زیر، تریکو، شلوار و ملحفه است.فاده می شود و با ترکیب الیاف ویسکوز با پلی است.ر پارچه های مناسب برای رومیزی، موکت و پارچه پانسمان و کالای بهداشتی تولید می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر