فروش الیاف مصنوعی در تهران

artificial fiber-1
artificial fiber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.

در مناطق شمالی است.ان، بارش بیش از میلی‌متر در سال، دمای کافی، خاک مساعد و ویژگی‌های خاص توپوگرافی پوشش گیاهی مناسبی را به صورت مراتع بهاری و تابستانی در کوه و دشت برای دامپروران محلی و عشایری به وجود می‌آورد. گونه‌های گیاهی عمده در این مناطق عبارت اند از بنه، گز، خاکشیر، شیرین بیان، قیاق، گون، آویشن، خزه و کنگر.

از دههٔ چهل تا ۵، از سینمای فعال شهر تهران، نام بیش از یک سوم آن‌ها خارجی بود. در این دوران شمار قابل توجهی از سینماهای نوین تهران در اختیار شرکت‌های خارجی بود. همچنین به گزارش دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و هنر، از فیلم نمایش داده شده در سال ۵ در تهران، فیلم ایرانی، فیلم آمریکایی و دیگر فیلم‌ها نیز از کشورهای انگلستان، فرانسه، ایتالیا، هندوستان، ژاپن، هنگ کنگ و شوروی بوده‌اند.


پارچه ها و نخ های ساخته شده از پلی است.ر به طور گسترده ای در پوشاک ، مبلمان و کاربردهای تجاری است.فاده می شود که می توان برای مثال به پتو، کلاه، روتختی و پد موس کامپیوتر اشاره کرد. الیاف پلی است.ر صنعتی برای ساخت طناب ،کمربند ایمنی ، تقویت کننده تایر و تسمه نقاله به کار می رود.همچنین از پلی است.ر برای ساخت بطری، فیلم و هولوگرام است.فاده می شود.برای فینیش چوب در پیانو، گیتارو داخل قایق نیز به کار می رود.

محصول توليدي : دي.ام.تي (دي متيل ترفتالات) مواد اوليه مورد نياز : عمدتاً پارازايلين و متانول كه هر دو در داخل كشور قابل تامين مي باشد. ظرفيت توليد : در ابتدا تن در سال با احتساب ساعت كاركرد و از سال به بعد تن در سال ميزان اشتغال : حدود نفر فروشنده ليسانس تكنولوژي : شركت هولز آلمان (ديناميت نوبل) شركت طرف قرارداد جهت طراحي : شركت كروپ كاپرز (كروپ اوده) آلمان

برای تهیه ویسکوز از کلیه محصولات طبیعی که دارای سلولز کافی باشند مانند تفاله نیشکر، خمیر کاغذ، لینتر (الیاف کوتاه پنبه جا مانده روی تخم پنبه) و مواد گیاهی دیگر که سلولز بالایی داشته باشند در تولید الیاف ویسکوز است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر