مشاوره و اجرا الیاف مصنوعی در تهران

artificial fiber-1
artificial fiber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جمعیت خالص افزوده‌شده به تهران در دهه‌های گذشته، بیش از پنج میلیون نفر است.، که پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی گسترده‌ای داشته‌است. براساس شش دوره سرشماری انجام شده، جمعیت تهران از سال‌های ۵ تا ۸۵ حدود پنج برابر شده‌است و این رشد در شهرهای اطراف، بیشتر از شهر تهران بوده‌است؛ در کل، رشد شهر تهران طی دهه‌های اخیر در حال کاهش بوده و بیشتر بر جمعیت پیرامون آن افزوده شده‌است.

طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.

مجموعه شهرداری تهران برای پیش‌بردن ماموریت‌ها و وظایف محوله علاوه بر هشت معاونت بالغ شصت سازمان، شرکت، مرکز و ستاد در زیر مجموعه خود دارد در این بخش مروری اجمالی بر برخی از مهم‌ترین سازمان‌های مدیریت شهری تهران خواهیم داشت.


در همین راستا این شرکت در سال با عقد قرارداد با یکی شرکتهای چینی بنام در دنیا در زمینه الیاف اکریلیک است.یپل و تو ، هم اکنون در زمره وارد کنندگان عمده الیاف در ایران به شمار می رود. الیاف وارداتی این شرکت مطابق با است.انداردها و تکنولوژی مدرن در طول برشهای متفاوت و بنا به درخواست مشتریان با ظرافتهای متنوع بنا تولید می شود و از ویژگیهای دوام ،قوام،ارتجاعی ،آنتی است.اتیک و است.حکام بالای نخ تولید شده از این الیاف برخوردار است..

اولین لیف واقعاً سنتزی، نایلون (یک پلی آمید) بود که در سال عرضه شد. این لیف را، کاروترز کشف و دوپان آن را تجارتی کرد. الیاف بعدی که به بازار عرضه شدند پلی‌استرها، آکریلیها و پلی اولفینها بودند. این چهار گروه عمده‌ترین الیاف سنتزی بودند که تا اواسط دهه ۵ تولید می‌شدند. از اواخر دهه ۵ تا به امروز بخش اعظم پژوهش به بهبود خواص الیاف و ابداع الیافی با خواص ویژه برای مصارف خاص (مثل الیاف مقاوم در برابر گرما) اختصاص داده‌شده است..

الیاف به طور کلی دسته بزرگی از پلیمرها هستند که از اواخر قرن نوزدهم تولید آنها آغاز شد. الیاف مصنوعی از مواد شیمیایی به دست می آیند. یعنی دارای ساختمان پروتئینی و یا سلولزی نیستند و در ساخت آنها طبیعت نقشی ندارد. بنابراین با اجرای فرآیندهای مختلف شیمیایی به آنها ساختمان لیفی داده می شود. سه گروه از الیاف سنتزی مصنوعی عبارتند از:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر