فروش الیاف مصنوعی در جنوب تهران

artificial fiber-1
artificial fiber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به واسطه داشتن بافت قدیمی و نیاز به نوسازی در جنوب تهران و نیاز به بازسازی این بافت ، تعداد املاک کلنگی و مالکان مایل به مشارکت و نوسازی ساختمان ها روز به روز افزایش میابد . برای آشنایی با برترین سازندگان جنوب تهران و یافتن خانه های کلنگی در این بخش از تهران به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید . 

شهرک ولیعصر به عنوان یکی از منحصر به فرد ترین محله های تهران یاد می شود در منطقه ۸ تهران تاسیس شده و آن را شهرک یافت آباد نیز معرفی می کنند.  دلیل شهرت این محله وجود بوستان ها و اماکن ورزشی می باشد که سبب شده در جنوب شهر به عنوان مرکز تفریحی برخی از افراد به حساب بیاید. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید بعد از ساعت به بیرون رفته و تهران گردی کنید شهرک ولی عصر برای شما این امکان را فراهم آورده تا بتوانید غذا های فست فود ساعته را تجربه کنید.

از مناطق سنتی تهران که بازارچه شاپور و آب میوه فروشی های آن بسیار مشهور می شود. این منطقه که در زمان پهلوی به دلیل پسر شاه نامگذاری شده است. پس از انقلاب اسلامی به وحدت اسلامی تغییر نام داد. در این خیابان شما اداره مرکزی آگاهی و مرکز پوست رازی را مشاهده می کنید. دسترسی به این خیابان بسیار ساده می باشد و شما می توانید از طریق اتوبوس و تاکسی ها به این منطقه دسترسی داشته باشید.


از این الیاف برای تولید منسوجات منسوجات سبک وزن متنوعی مانند پارچه های پرده ای، آستری، کراوات، مخلوط با پشم به عنوان پارچه فاستونی مردانه، پارچه حریر پیراهن زنانه، لباس کار، بارانی و مخلوط با اکرلیک برای تولید تریکو و بسیاری دیگر است.فاده می شود.

الياف ابريشم طويل‌ترين ليف است.. ابريشم از الياف حيوانى است. که در توليد پارچه‌هاى دستباف زيبا و لطيف به‌کار مى‌رود. ليفى است. پروتئينى که بر اثر انجماد موادى که کرم ابريشم ترشح مى‌کند، به‌دست مى‌آيد. ابريشم ليف بسيار محکمى است.. مقاومت ابريشم در برابر حرارت بيش از پشم است. و در حرارت درجه سانتى‌گراد به‌مدت زيادى مقاومت مى‌کند. ابريشم در برابر مواد اکسيدکننده حساس است.. اما در برابر قليايى‌ها آسيب‌پذيرى کمترى نسبت به پشم دارد. ابريشم در پوشش‌هاى ظريف و لباس‌هاى تابستانى و زمستانى (به دليل نگه‌ داشتن حرارت در خود) کاربرد دارد.

هنگامی که گرما و فشار (انرژی) بر روی سوخت های فسیلی (نفت ، گاز طبیعی و معمولاً ذغال سنگ) اعمال می شود، پلیمریزاسیون اتفاق می افتد و یک محلول پلاستیکی تشکیل می شود. پلیمریزاسیون زمانی رخ می دهد که دو یا چند مولکول به شکل یک زنجیره مولکولی پیوسته وصل می شوند. پس از این فرایند محلول پلاستیک به شکل چسبناک است.. این به معنی است. که وضعیت ماده محلول حالتی بین مایع و جامد دارد.



( فروش ) های دیگر