مشاوره و اجرا الیاف مصنوعی در جنوب تهران

artificial fiber-1
artificial fiber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک ولیعصر به عنوان یکی از منحصر به فرد ترین محله های تهران یاد می شود در منطقه ۸ تهران تاسیس شده و آن را شهرک یافت آباد نیز معرفی می کنند.  دلیل شهرت این محله وجود بوستان ها و اماکن ورزشی می باشد که سبب شده در جنوب شهر به عنوان مرکز تفریحی برخی از افراد به حساب بیاید. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید بعد از ساعت به بیرون رفته و تهران گردی کنید شهرک ولی عصر برای شما این امکان را فراهم آورده تا بتوانید غذا های فست فود ساعته را تجربه کنید.

از محله های منطقه تهران که در کنار اتوبان آزادگان قرار گرفته که پیش از انقلاب اسلامی بیشتر به عنوان یک محله آلونک نشین شناخته می شده و آغاز ساخت و ساز در آن به سال باز می گردد که اهالی این محله در راستای گسترش شهرنشینی تهران با دریافت وام و مجوزهای لازم شروع به ساخت و سازهای گسترده کردند و امروزه این محله به عنوان یکی از اصلی ترین محله های جنوب تهران شناخته می شود.

حدود سال از تاسیس این شهرک میگذرد؛این محله نیز مانند بسیاری از محله های جنوب تهران و تهران ، در گذشته به اراضی کشاورزی اختصاص داشته و بعد ها به زمین های مسکونی تغییر کاربری داده است..به همین دلیل پیشه ی اغلب ساکنین آن در گذشته کشاورزی بوده است..


امروزه است.فاده از الیاف مصنوعی برای لحاف و بالش بسیار رایج شده است.. این الیاف از مواد پتروشیمی گرفته شده و قابلیت پر کنندگی بالایی دارند. ساختار پفکی و توخالی داشته و گزینه‌ مناسبی به عنوان پنبه مصنوعی به حساب می آیند. این الیاف سبک و سفید بوده و انعطاف پذیر و فنری شکل می باشند. از طرفی این الیاف آنتی باکتریال و بهداشتی هستند. قابل شستشو با دست و ماشین بوده و بعد از شستشو دفرمه نشده و تغییر شکل نمی دهند. لحاف های پر شده از این الیاف قابل شستشو در دمای بالا بوده به همین دلیل می ‌توان به طور مرتب آنها را از باکتری و کنه پاکسازی نمود.

وبسایت آریا تکستایل با کمک به واردات مستقیم از چین،تایوان،تایلند وهند الیاف و نخ پلی است.ر مورد نیاز صنایع نساجی این شرایط را برای مصرف کننده فراهم می کند.نخ پلی است.ر در نمره ها و کیفیتهای مختلف وارد می شود .از جمله مشخصات نخ به شرح ذیل می باشد:

به طور کلی نخ های فیلامنتی که از پلی اتیلن با وزن مولکولی بسیار بالا و تحت فرآیند خاصی تولید می شوند را می توان قوی ترین الیاف مصنوعی دنیا نامید. این نخ ها در وزن یکسان است.حکامی الی برابر نخ های فولادی دارند که به همین دلیل توانسته اند کاربردهای منحصر به فردی را به خود اختصاص دهند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر