مشاوره و اجرا الیاف مصنوعی در دماوند

artificial fiber-1
artificial fiber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در بخش پیدایش رودها در کتاب بندهش از البرز به عنوان نقطه پیدایش رودهای ایران یاد شده که از آن رودهای بسیار جاری شده‌است و به گوشه گوشه ایران گسترش یافته نام برده می‌شود و بیان می‌شود که رودی به سمت خراسان و رودی به سمت آسورستان و رودی به سمت دجله و رودی از سپاهان (اصفهان) به خوزستان و رودی به سمت دیلمان و رودی به سمت گرگان و رودی به سمت آذربایجان جاری شده‌است

تقریبا پنج نوع مار، انواع عقرب، بزمجه، انواع خانواده موش‌ها و گورکن در این منطقه دیده می‌شود. بیشتر گزنده‌های این محدوده سم مهلکی ندارند؛ حتی نیش خطرناک‌ترین خزنده‌ها نیز تا چند ساعت پس از گزش قابل درمان است.. در کوه دماوند، گزندگان در ارتفاعات بالاتر از متر بسیار کم به چشم می‌خورند.

نام دماوند به دو صورت دماوند و دنباوند ثبت شده است.. این کوه را با نام‌های کاملا متفاوت بیکنی و جبل لاجورد نیز معرفی کرده‌اند. در مورد دلیل نام‌گذاری دماوند در فرهنگ معین آمده است.: دم (دمه، بخار) + آوند = دماوند؛ دارای دمه و دود و بخار (آتشفشان).


از نخ‌های ویسکوز با است.حکام میان ویسکوز معمولی و ویسکوز با است.حکام کششی بالا به مقدار جهت‌گیری مولکول‌های الیاف موقع ساخت بستگی دارد. قیمت ریون و است.ات به لحاظ اندازه رشته، فرایند ساخت و نوع پرداخت متغیر است.. در نساجی، ریون و است.ات عمدتاً به مصرف پوشاک زنانه، پرده و مبلمان و در اختلاط با پشم به مصرف فرش ماشینی و موکت می رسند.

اولین فیلم موفق پلاستیکی، سلولوز نیترات بود. پس‌ازآن خیلی زود فیلم‌های سلولوز بازیافتی و سلولوز است.ات هم عرضه شدند. تا سال ۵، فیلم سلولوز بازافتی بیشترین سهم بازار را در اختیار داشت. با اختراع پلی‌اتیلن، اولین رقیب فیلم‌های سلولوزی عرضه شد. در حال حاضر، از دیگر پلی اولفینها، پلی وینیل کلرید و است.ات، پلی است.یرن و هم‌بسپارهای آن، پلی امیدها، پلی کربنات‌ها، آکریلیها و بسیاری از بسپارهای دیگر فیلم ساخته می‌شود.

در تولید فرش ماشینی می توان سه دسته نخ است.فاده نمود: نخ تار، پود و نخ خاب. نخ تار در فرش ماشینی معمولا از جنس پلی است.ر، پنبه یا ترکیبی از هر دو می باشد. نخ پود که نگهدارنده نخ خاب در فرش می باشد از جنس جوت پلی است.ر یا پنبه می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر