فروش الیاف مصنوعی در دیزین

artificial fiber-1
artificial fiber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فعالیت و ورزش در دیزین به فصل زمستان محدود نشده و در سال با تشخیص فدراسیون جهانی اسکی و همکاری متخصصان این ورزش اولین پیست اسکی روی چمن در این منطقه ساخته شد. این پیست متر طول دارد و همه ساله در این منطقه مسابقات اسکی روی چمن جهانی برگزار می‌شود. در کنار اسکی روی چمن، فعالیت‌های مانند دوچرخه‌سواری کوهستانی، تیراندازی با کمان، کایت‌سواری و.. نیز در تابستان انجام می‌شود. بازدید از باغ گل و گونه‌های نادر در این منطقه کوهستانی نیز در فصل تابستان طرفداران زیادی دارد.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های اسکی کردن برای افراد حرفه‌ای، اسکی در ارتفاعات بسیار بلند و انجام‌دادن حرکات نمایشی است.. باید این مژده را بدهیم که این امکان نیز در پیست دیزین، وجود دارد. پیست اسنو پارک که در بالای رستوران چمن قرار گرفته است.، بهترین جا برای اسکی‌بازان حرفه‌ای است. که به این رویای خود برسند. این پیست، فقط مخصوص افراد حرفه‌ای است. و برای رسیدن به آن باید از تله‌سیژ دره است.فاده کنید.

در طول تابستان، اسکی روی چمن نیز در این پیست امکان‌پذیر است.. پیست اسکی روی چمن دیزین ۵ متر طول دارد. همه ساله در این منطقه مسابقات جهانی اسکی روی چمن برگزار می‌شود. همزمان، در مناطق دیگر دیزین از جمله منطقه پیست چمن، امکان فعالیت‌هایی از قبیل دوچرخه سواری کوهستانی، تیراندازی با کمان، کایت سواری و غیره موجود است. و گردشگران از باغ گل و گونه‌های نادر گیاهان کوهستانی بازدید می‌نمایند.


الیاف چند جزئی تهیه‌شده‌اند و خواص آن‌ها از تک‌تک اجزای موجود در آن‌ها وقتی به‌تنهایی ریسیده شوند برتر است.. این نوع الیاف از ریسندگی دو یا چند ترکیب بسپاری با یکدیگر ساخته می‌شوند. این ترکیبات یا انواع یک بسپار هستند مثلاً دو شکل مختلف از پلی‌پروپیلن یا اینکه از چند ماده متفاوت ازنظر شیمیایی مثل پلی آمید و پلی‌استر ساخته می‌شوند. انتخاب مواد اولیه منوط به خواص موردنیاز در لیف نهایی است.. این خواص عبارت‌اند از رنگ‌پذیری بهتر، جعد یا تای دائمی، یا ابریشم نهایی و غیره.

گروه تولیدی پشم و پلی است.ر جهان الیاف قم در سال در شهر قم و با راه اندازی خط بازیافت بطری های آب معدنی و تولید پرک پت با است.فاده از خطوط تمام اتوماتیک شستشو و آسیاب چینی به عنوان اولین خط شستشوی اتوماتیک است.ان قم  فعالیت خود را شروع نمود. هدف شرکت سرمایه گذاری در صنعت بازیافت پلیمری و تبدیل آن به محصولی ارزشمند بود

- در ریسندگی تر، محلول بسپار ریسیده و در همین حال الیاف در حمام شیمیایی منعقد می‌شوند. مثلاً، یک بسپار حل‌شده در دی متیل است.امید در حمامی از گلیسیرین در یا در حمامی از کلسیم کلرید % در منعقد می‌گردد. آکریلیها مثل آکریلان و کرسلان به روش ریسندگی تر تهیه می‌شوند. جدول روش ریسندگی برای الیاف نمونه را نشان می‌دهد.



( فروش ) های دیگر