فروش الیاف مصنوعی در شهر جدید اندیشه

artificial fiber-1
artificial fiber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.

پایگاه خبری ملک هفت اولین سامانه محتوایی تخصصی در حوزه ملک و مسکن در ایران میباشد و با هدف ارائه خدمان محتوائی در حوزه های خبر و تحلیل در بازار ملک و مسکن در ایران میباشد و چشم انداز آن ایجاد یک مجرای شفاف و قابل اعتماد خبری و تحلیلی در بازار ملک و املاک میباشد.


از جمله خصوصیات این الیاف می توان اشاره نمود به: همه الیاف مصنوعی بسیار شبیه به هم هستند. برای تشخیص این الیاف از هم به کارشناسان مجرب در این زمینه نیاز می باشد. این الیاف با دوام بوده و ماندگاری بالایی دارند. همچنین باید گفت این الیاف چروک پذیری بسیار کمی داشته و قابل شستشو با دست و ماشین می باشند.

از این الیاف برای تولید منسوجات منسوجات سبک وزن متنوعی مانند پارچه های پرده ای، آستری، کراوات، مخلوط با پشم به عنوان پارچه فاستونی مردانه، پارچه حریر پیراهن زنانه، لباس کار، بارانی و مخلوط با اکرلیک برای تولید تریکو و بسیاری دیگر است.فاده می شود.

پارچه‌های این نوع الیاف بسیار خنک است. و برای فصل تابستان بسیار مناسب می‌باشد. اما زود چروک می‌شود در هنر نساجی این نوع الیاف را با الیاف‌های دیگر مخلوط کرده تا از چروکی سریع جلوگیری شود و مقامتش بالا برود. این الیاف را برای پارچه هاب کتانی و لباس‌های زنانه، بلوزها، کت و شلوار مردانه است.فاده می‌کنند. هم چنین در پارچه‌های مبلمان و حوله و پارچه‌های برزنت مورد مصرف قرار می‌گیرند.



( فروش ) های دیگر