مشاوره و اجرا الیاف مصنوعی در شهر جدید اندیشه

artificial fiber-1
artificial fiber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا

اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.

البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.


الیاف مدول بالای کربن از ریون، پلی آکریلونیتریل یا قیر ساخته می‌شوند. الیاف ریون ابتدا در دمای تا ۵ نیم‌سوز و سپس در تا زغال می‌شوند. الیاف کربن حاصل در دمای تحت عملیات گرمایی و کشش قرار می‌گیرند. این فرایند بسیار پرهزینه و بهره کلی عملیات حدوداً ۵ درصد است.. از الیاف کربن ریونی در ساخت سپر گرمایی فضاپیماها و ترمز هواپیما است.فاده می‌شود.

امروزه الیاف، بخشی از زندگی روزانه ما هستند. با تأمل در محیط اطراف خود می توان به تأثیر همه جانبه آن ها در جامعه پی برد، از مصارف روزمره مانند پوشاک و فرش گرفته تا چمن مصنوعی، کامپوزیت های تقویت شده با الیاف در کالاهای ورزشی (راکت ها، چوب گلف و…)، قایق، ساخت و سازهای عمرانی، صنعت هوافضا و کاربردهای نظامی مانند هواپیما و نازل موشک. یک نمونه عادی آن که اغلب ما هر روزه از آن است.فاده می کنیم، چای کیسه ای است.. 

الیاف پلی‌استر معمولی، بسپارهای حاصل از واکنش دی متیل ترفتالات و اتیلن گلیکول هستند. جدول برخی خواص الیاف پلی‌استر را نشان می‌دهد. این الیاف به‌خوبی با پشم و پنبه مخلوط می‌شوند و محصول به‌ظاهر مناسبی در پارچه‌بافی دارد، مثل لباس تابستانی مردانه، پیراهن مردانه، پیراهن و بلوز زنانه، در بافندگی و پارچه‌بافی (البته در مواردی) به شکل مجرد هم است.فاده می‌شود. به دلیل است.حکام مناسب در نخ تایر، طناب‌بافی، خیاطی، شیلنگ آتش‌نشانی و تسمه ذوزنقه‌ای هم به کار می‌رود. در ساخت جوراب زنانه مصرف نمی‌شود چون مدول کشسانی آن خیلی بالاست و به همین علت برگشت پس از کشش سریعاً اتفاق نمی‌افتد. شکل منفصل این الیاف در ساخت لایی برای بالش کیسه‌خواب و لحاف مصرف می‌شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر