مشاوره و اجرا الیاف مصنوعی در شهرک صنعتی شمس آباد

artificial fiber-1
artificial fiber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.

دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.


در این روش الیاف با کارایی زیاد با ریسیدن پلیمرهای مایع بلوری می توانند تولید گردند. این فرآیند با حل نمودن پلیمر درون حلال یا با گرم نمودن پلیمر تا دمای بیشتر از ذوب یا انتقال شیشه ای انجام می شود. زنجیرهای بلوری پلیمری مایع به صورت میله می ‌توانند الیاف با کارایی زیاد تولید کنند. چون جهت‌ گیری این زنجیرها در جهت طولی لیف و بدون تا شدن آسان می باشد. با افزایش یافتن غلظت پلیمر، ویسکوزیته نیز افزایش می یابد. البته با رسیدن غلظت به مقدار بحرانی ویسکوزیته سریعا کاهش می ‌یابد.

شرکت دانش بنیان آریا پلیمر در سال ۸ با است.قرار در شهرک علمی و تحقیقاتی فعالیت خود را آغاز نمود.این شرکت با به‌کارگیری است.انداردهای جهانی و از طریق توسعه‌‌ی فناوری های نوین می‌کوشد با تولید افزودنی های با کیفیت بالا، کسب‌ و‌کار مشتریانش را به عنوان شرکای تجاری خود، توسعه دهد.

الیاف مصنوعی از جمله الیاف مناسب برای پر کردن بالش به شمار می ‌روند. عدم ایجاد حساسیت و آلرژی از جمله شاخص ترین خصوصیات بالش های حاوی الیاف مصنوعی می باشد. این بالش ها به ویژه آنهایی که دارای روکش نخی هستند برای اشخاص دارای حساسیت بسیار مناسب  می باشند. همچنین بالش هایی که دارای این الیاف هستند قابل شستشو در ماشین لباسشویی هستند. در مقابل بالش های دارای الیاف طبیعی در اثر شستشو در ماشین لباسشویی سریعا آسیب می بینند. در هنگام خرید این بالش ها باید دقت کنید که به طور یکدست و کامل پر شده باشند تا دچار گردن درد نشوید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر