فروش الیاف مصنوعی در شهرک صنعتی فیروزکوه

artificial fiber-1
artificial fiber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی فیروزکوه طرح های صنعتی قابل واگذاری واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: تهران مساحت کل شهرک(هکتار): مساحت فاز عملیاتی(هکتار): . مساحت صنعتی(هکتار): تعداد قراردادهای منعقده: مساحت واگذار شده(هکتار): تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: فاصله ها فاصله تا فرودگاه: کیلومتر فاصله تا راه آهن: کیلومتر فاصله تا مرکزاستان: کیلومتر فاصله تا نزدیکترین شهرستان: کیلومتر فاصله تا گمرک: کیلومتر فاصله تا نزدیکترین بندر: کیلومتر امکانات آب: دارد برق: دارد تلفن: دارد گاز: دارد دسترسی اینترنت (بدون نیاز به گرفتن پیش شماره): دارد تصفیه خانه فاضلاب: دارد پست فشار قوی: دارد اطلاعات تماس مدیر شهرک صنعتی: تلفن: - دورنگار: آدرس شهرک صنعتی: واقع در محور تهران- فيروزكوه ؛ كيلومتر بعد از شهر فيروزكوه در فاصله كيلومتري شهر تهران ميباشد

یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.

یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.


وبسایت آریا تکستایل با کمک به واردات مستقیم از چین،تایوان،تایلند وهند الیاف و نخ پلی است.ر مورد نیاز صنایع نساجی این شرایط را برای مصرف کننده فراهم می کند.نخ پلی است.ر در نمره ها و کیفیتهای مختلف وارد می شود .از جمله مشخصات نخ به شرح ذیل می باشد:

الیاف مصنوعی از جمله الیاف مناسب برای پر کردن بالش به شمار می ‌روند. عدم ایجاد حساسیت و آلرژی از جمله شاخص ترین خصوصیات بالش های حاوی الیاف مصنوعی می باشد. این بالش ها به ویژه آنهایی که دارای روکش نخی هستند برای اشخاص دارای حساسیت بسیار مناسب  می باشند. همچنین بالش هایی که دارای این الیاف هستند قابل شستشو در ماشین لباسشویی هستند. در مقابل بالش های دارای الیاف طبیعی در اثر شستشو در ماشین لباسشویی سریعا آسیب می بینند. در هنگام خرید این بالش ها باید دقت کنید که به طور یکدست و کامل پر شده باشند تا دچار گردن درد نشوید.

اولین لیف واقعاً سنتزی، نایلون (یک پلی آمید) بود که در سال عرضه شد. این لیف را، کاروترز کشف و دوپان آن را تجارتی کرد. الیاف بعدی که به بازار عرضه شدند پلی‌استرها، آکریلیها و پلی اولفینها بودند. این چهار گروه عمده‌ترین الیاف سنتزی بودند که تا اواسط دهه ۵ تولید می‌شدند. از اواخر دهه ۵ تا به امروز بخش اعظم پژوهش به بهبود خواص الیاف و ابداع الیافی با خواص ویژه برای مصارف خاص (مثل الیاف مقاوم در برابر گرما) اختصاص داده‌شده است..



( فروش ) های دیگر