مشاوره و اجرا الیاف مصنوعی در شهرک صنعتی فیروزکوه

artificial fiber-1
artificial fiber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر صنعتی فیروزکوه در است.ان تهران و شهرستان تهران واق شده است. .که از مساحت کل ۵ هکتار برخوردار است..قراردادهای منعقد شده و واحدهای صنعتی این شهرک واحد است. که این واحد به بهره برداری رسیده اند. لازم به ذکر است. که طرح در شهرک صنعتی فیروزکوه در حال ساخت است.

یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


خرید و فروش الیاف مصنوعی کرج همانند سایر شهرها با روش های مختلفی صورت می گیرد.  به صرفه ترین و اولین روش خرید به صورت مستقیم از کارخانه های تولید الیاف می باشد. خرید بدون واسطه و عمده از کارخانه به کمتر شدن هزینه ها کمک شایانی می ‌کند. روش دیگر خرید این الیاف به صورت اینترنتی و از سایت های معتبر می ‌باشد. از این سایت ‌ها نیز می‌ توان به صورت عمده خریداری نمود.

- در ریسندگی تر، محلول بسپار ریسیده و در همین حال الیاف در حمام شیمیایی منعقد می‌شوند. مثلاً، یک بسپار حل‌شده در دی متیل است.امید در حمامی از گلیسیرین در یا در حمامی از کلسیم کلرید % در منعقد می‌گردد. آکریلیها مثل آکریلان و کرسلان به روش ریسندگی تر تهیه می‌شوند. جدول روش ریسندگی برای الیاف نمونه را نشان می‌دهد.

پارچه ها و نخ های ساخته شده از پلی است.ر به طور گسترده ای در پوشاک ، مبلمان و کاربردهای تجاری است.فاده می شود که می توان برای مثال به پتو، کلاه، روتختی و پد موس کامپیوتر اشاره کرد. الیاف پلی است.ر صنعتی برای ساخت طناب ،کمربند ایمنی ، تقویت کننده تایر و تسمه نقاله به کار می رود.همچنین از پلی است.ر برای ساخت بطری، فیلم و هولوگرام است.فاده می شود.برای فینیش چوب در پیانو، گیتارو داخل قایق نیز به کار می رود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر