فروش الیاف مصنوعی در شهرک صنعتی قرچک

artificial fiber-1
artificial fiber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


پلی است.ر مصنوعی با است.فاده از یک واکنش شیمیایی شامل ذغال سنگ، نفت،هوا وآب ساخته می شود. پلی است.ر از اسید ترفتالیک خالص (PTS) یا dimethyl ester dimethyl terephthalate (DMT) و monotheluene glycol (MEG) ساخته شده است.. آن حدودا&#; ده درصد از سهم بازار را برای کلیه مواد پلاستیکی در اختیار دارد و از نظر محبوبیت پس از پلی اتیلن (.٪) و پلی پروپیلن (/٪) در جایگاه سوم قرار دارد.

از این الیاف برای تولید منسوجات منسوجات سبک وزن متنوعی مانند پارچه های پرده ای، آستری، کراوات، مخلوط با پشم به عنوان پارچه فاستونی مردانه، پارچه حریر پیراهن زنانه، لباس کار، بارانی و مخلوط با اکرلیک برای تولید تریکو و بسیاری دیگر است.فاده می شود.

پارچه های مصنوعی مانند پلی است.ر اغلب به دلیل داشتن احساس طبیعی کمتری نسبت به پارچه هایی با جنس پنبه، ابریشم یا پشم مورد انتقاد قرار می گیرند. با این حال ، پلی است.ر مزایای مشخصی نسبت به الیاف طبیعی دارد. پلی است.ر مقاوم در برابر چین و چروک، با دوام تر و دارای ماندگاری رنگ بالا است.. الیاف مصنوعی همچنین در برابر اثرات آب، باد و محیط مقاومت بیشتری دارند. به همین دلیل غالبا&#; برای تولید چادر،خیمه،لباسهای بیرون از منزل مانند بادگیر، پالتو و چتر است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر