مشاوره و اجرا الیاف مصنوعی در شهرک صنعتی چهاردانگه

artificial fiber-1
artificial fiber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه

در نهایت توصیه می کنیم که قبل از تصمیم نهایی و خرید محصولات، خودتان سفری به چهاردانگه داشته باشید. بسیاری افراد از این شهر و محصولات آن تعریف می کنند و افرادی نیز به کیفیت محصولات آن خرده می گیرند. شاید بهترین قاضی خودتان باشد که با حضور در این شهر بتوانید تجربه ای بی نظیر از خرید کابینت یا دیگر محصولات این شهر را داشته باشید.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.


در گام بعدی پلیمر به صورت چیپس، گرانول، پودر یا ورقه وارد کارخانه ریسندگی می شود. سپس پلیمر جامد تبدیل به ماده مذاب می شود. این ماده باید قابلیت ریسندگی داشته باشد. مرحله بعدی مرحله اکسترودر یعنی مذاب و مخلوط کردن و هموژن سازی می باشد. طراحی این مرحله بسیار مهم بوده و روی لیف نهایی و خواص مذاب اثرگذار می باشد. درون اکسترودر ناخالصی ها جداسازی می شوند. اگر ناخالصی ها در ساختمان لیف بمانند، سبب پارگی می شوند. سپس مواد مذاب وارد رشته ساز شده و بعد از عبور از آن به رشته لیف تبدیل می شوند.

پارچه‌های این نوع الیاف بسیار خنک است. و برای فصل تابستان بسیار مناسب می‌باشد. اما زود چروک می‌شود در هنر نساجی این نوع الیاف را با الیاف‌های دیگر مخلوط کرده تا از چروکی سریع جلوگیری شود و مقامتش بالا برود. این الیاف را برای پارچه هاب کتانی و لباس‌های زنانه، بلوزها، کت و شلوار مردانه است.فاده می‌کنند. هم چنین در پارچه‌های مبلمان و حوله و پارچه‌های برزنت مورد مصرف قرار می‌گیرند.

یکی از الیاف های مصنوعی، پلی است.ر می باشد. از جمله ویژگی های آن می ‌توان گفت که خیلی خیلی محکم می باشد. الیاف مصنوعی بسیار نرم و لطیف بوده و مقاوم در برابر لکه شدن هستند. گرد و خاک را به خود جذب نمی کنند، زیرا الیاف الکترواستاتیک هستند. به راحتی با ماشین و یا دست قابل شستشو می باشند. خشک شدن این الیاف نیز راحت بوده و جذب پذیری ضعیفی دارند. به همین دلیل سریع خشک می شوند. مقاومت این الیاف در برابر نور خورشید مناسب می باشد. پارچه های تولید شده از پلی است.ر با گرما دادن قابل پلیسه شدن یا چین خوردن هستند. این پارچه ها بشور و بپوش بوده و در برابر بازها و اسیدها و همچنین در برابر کپک زدگی و بید فرش مقاوم می باشند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر