فروش الیاف مصنوعی در فیروزکوه

artificial fiber-1
artificial fiber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از راه‌های رسیدن به سیمین دشت و دریاچه آهنک، رفتن با قطار است.. جالب است. بدانید که ایستگاه راه آهنی قدیمی در سیمین دشت وجود دارد. با گرفتن بلیط قطار تهران &#; ساری، در طول مسیر از طبیعت سرسبز بیرون لذت برده و در نهایت در ایستگاه خود روستا پیاده شوید.

موقعیت مکانی آن باعث شده که در طول تاریخ، همواره مورد توجه مردم و حکام وقت باشد. همین موضوع است. که باعث شده حالا آثار تاریخی فراوانی مانند امامزاده‌ها، قلعه‌ها و چندین و چند پل و گورستان تاریخی در این شهرستان وجود داشته باشند که هرکدام حکایتگر بخشی از داستان این منطقه هستند.

از نظر ویژگی‌های آب و هوایی و اقلیمی، این شهرستان دارای زمستان سرد و تابستان معتدل و خنک می‌باشد. متوسط بارندگی سالانه سال ۸ در این میلی‌متر بوده و حداکثر بارندگی ساعته / و تعداد روزهای یخبندان روز می‌باشد.


اولین فیلم موفق پلاستیکی، سلولوز نیترات بود. پس‌ازآن خیلی زود فیلم‌های سلولوز بازیافتی و سلولوز است.ات هم عرضه شدند. تا سال ۵، فیلم سلولوز بازافتی بیشترین سهم بازار را در اختیار داشت. با اختراع پلی‌اتیلن، اولین رقیب فیلم‌های سلولوزی عرضه شد. در حال حاضر، از دیگر پلی اولفینها، پلی وینیل کلرید و است.ات، پلی است.یرن و هم‌بسپارهای آن، پلی امیدها، پلی کربنات‌ها، آکریلیها و بسیاری از بسپارهای دیگر فیلم ساخته می‌شود.

به است.ثنای الیاف کربن، شیشه، فلزی و سرامیک، بیش تر الیاف طبیعی یا مصنوعی در است.فاده تجاری عمومی، ساختارهای آلی با یک ستون فقرات زنجیرکربن-کربن هستند. اساسا پلیمرهای پلی اولفینی جرم مولکولی بالا، هیدروکربن های آلیفاتیک و اشباع شده دارند که برخی از آن ها را می توان به راحتی به شکل لیف درآورد.

امروزه است.فاده از الیاف مصنوعی برای لحاف و بالش بسیار رایج شده است.. این الیاف از مواد پتروشیمی گرفته شده و قابلیت پر کنندگی بالایی دارند. ساختار پفکی و توخالی داشته و گزینه‌ مناسبی به عنوان پنبه مصنوعی به حساب می آیند. این الیاف سبک و سفید بوده و انعطاف پذیر و فنری شکل می باشند. از طرفی این الیاف آنتی باکتریال و بهداشتی هستند. قابل شستشو با دست و ماشین بوده و بعد از شستشو دفرمه نشده و تغییر شکل نمی دهند. لحاف های پر شده از این الیاف قابل شستشو در دمای بالا بوده به همین دلیل می ‌توان به طور مرتب آنها را از باکتری و کنه پاکسازی نمود.



( فروش ) های دیگر