مشاوره و اجرا الیاف مصنوعی در قرچک

artificial fiber-1
artificial fiber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.

شهرستان قرچک در کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.. این شهرستان از سمت شمال شرق به شهرستان پاکدشت، از شرق، جنوب شرق و جنوب به شهرستان ورامین، از جنوب غربی، غرب و شمال غربی نیز به شهرستان ری محدود می باشد .این شهرستان در آذر ماه ، به مرکزیت شهر قرچک و از ترکیب بخش مرکزی شامل دهستان‌های ولی‌ آباد و قشلاقی جیتو در تابعیت است.ان تهران ایجاد شد.

یکی از دلایل رشد جمعیت در قرچک علاوه بر نزدیکی به تهران و پایین‌تر بودن قیمت مسکن، خاک مرغوب این شهرستان است.. در سال‌هایی که تهران در امر شهرک سازی و ساخت و ساز، گوی رقابت را از سایر شهرهای ایران می‌ربود، نیاز به آجرهای فشاری و مصالح ساختمانی بیش از بیش احساس می‌شد. قرچک با داشتن خاک مناسب و کوره پزخانه‌ها میزبان کارگران فصلی از سرتاسر کشور شد. به طوری که اقوام مختلف كرد، آذری و ترك، عرب، بلوچ، شمالی، خراسانی و افغان (مهاجران افغانستان) در این شهر زندگی جدیدی را آغاز نمودند.


پارچه های مصنوعی مانند پلی است.ر اغلب به دلیل داشتن احساس طبیعی کمتری نسبت به پارچه هایی با جنس پنبه، ابریشم یا پشم مورد انتقاد قرار می گیرند. با این حال ، پلی است.ر مزایای مشخصی نسبت به الیاف طبیعی دارد. پلی است.ر مقاوم در برابر چین و چروک، با دوام تر و دارای ماندگاری رنگ بالا است.. الیاف مصنوعی همچنین در برابر اثرات آب، باد و محیط مقاومت بیشتری دارند. به همین دلیل غالبا&#; برای تولید چادر،خیمه،لباسهای بیرون از منزل مانند بادگیر، پالتو و چتر است.فاده می شود.

الیاف چند جزئی تهیه‌شده‌اند و خواص آن‌ها از تک‌تک اجزای موجود در آن‌ها وقتی به‌تنهایی ریسیده شوند برتر است.. این نوع الیاف از ریسندگی دو یا چند ترکیب بسپاری با یکدیگر ساخته می‌شوند. این ترکیبات یا انواع یک بسپار هستند مثلاً دو شکل مختلف از پلی‌پروپیلن یا اینکه از چند ماده متفاوت ازنظر شیمیایی مثل پلی آمید و پلی‌استر ساخته می‌شوند. انتخاب مواد اولیه منوط به خواص موردنیاز در لیف نهایی است.. این خواص عبارت‌اند از رنگ‌پذیری بهتر، جعد یا تای دائمی، یا ابریشم نهایی و غیره.

این الیاف را اگر با پنبه و پشم ترکیب کنند برای تولید پارچه های لباس زیر، تریکو، شلوار و ملحفه است.فاده می شود و با ترکیب الیاف ویسکوز با پلی است.ر پارچه های مناسب برای رومیزی، موکت و پارچه پانسمان و کالای بهداشتی تولید می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر