مشاوره و اجرا الیاف مصنوعی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

artificial fiber-1
artificial fiber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


پلیمرهای افزایشی در اثر تبدیل باند دوگانه منومر و پیوند ساده و اضافه کردن منومر به زنجیر فعال (بدون تولید هیچگونه ترکیب اضافی) حاصل می‌شود و زنجیر اصلی پلیمر فقط دارای پیوندهای کربنی می‌باشد و گروه‌های فعال و پلار همواره در زنجیر جانبی قرار دارند و همواره از نوع پلیمرهای ترموپلاستیک می‌باشند و زمانیکه عمل پلیمریزاسیون شروع می‌شود باد تا تشکیل پلیمر نهایی عملیات ادامه پیدا کند و نمی‌توان فعل و انفعالات پلیمریزاسیون را متوقف ساخت و دوباره شروع کرد.

الیاف مدول بالای کربن از ریون، پلی آکریلونیتریل یا قیر ساخته می‌شوند. الیاف ریون ابتدا در دمای تا ۵ نیم‌سوز و سپس در تا زغال می‌شوند. الیاف کربن حاصل در دمای تحت عملیات گرمایی و کشش قرار می‌گیرند. این فرایند بسیار پرهزینه و بهره کلی عملیات حدوداً ۵ درصد است.. از الیاف کربن ریونی در ساخت سپر گرمایی فضاپیماها و ترمز هواپیما است.فاده می‌شود.

پارچه ها و نخ های ساخته شده از پلی است.ر به طور گسترده ای در پوشاک ، مبلمان و کاربردهای تجاری است.فاده می شود که می توان برای مثال به پتو، کلاه، روتختی و پد موس کامپیوتر اشاره کرد. الیاف پلی است.ر صنعتی برای ساخت طناب ،کمربند ایمنی ، تقویت کننده تایر و تسمه نقاله به کار می رود.همچنین از پلی است.ر برای ساخت بطری، فیلم و هولوگرام است.فاده می شود.برای فینیش چوب در پیانو، گیتارو داخل قایق نیز به کار می رود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر