مشاوره و اجرا الیاف مصنوعی در پردیس

artificial fiber-1
artificial fiber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!

مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 


فیلم شفاف ویسکوز (سلوفان) از محلولی مشابه آنچه برای ریون به کار می‌رفت ساخته می‌شود. محلول از درون حدیده ای شکافدار به داخل حمام انعقاد (سولفوریک اسید بارشده) روزن رانی و روی است.وانه دواری به شکل ورق ریخته می‌شود. بخش زیرین آن در حمام قرار می‌گیرد. فیلم تشکیل‌شده ویسکوز از مخازن پشت سرهم آب گرم عبور می‌کند تا اسید آن گرفته شود. سپس در محلول قلیایی سدیم سولفید، گوگردزدایی و سپس مجدداً شسته می‌شود. رنگ زرد مشخص فیلم با هیپوکلریت از میان می‌رود، و پس از شستشوی کامل با گلیسیرین خیس می‌خورد تا نرم شود. فیلم سلولوزی بدون پوشش (روکش) ضد رطوبت نیست و مصارف بسته‌بندی آن محدود است.. این فیلم روی دستگاه‌های خودکار آب‌بندی نمی‌شود، به‌محض خیس شدن جمع می‌شود و راه خروج آب را سد نمی‌کند. از این نوع فیلم دربسته بندی سوسیس، پایه نوارچسب‌های حساس به فشار (خودچسب، هم‌بسپار آکریلیک است.) و در رزین‌های قالب‌گیری به‌عنوان ماده تخلیه قالب است.فاده می‌شود. یک امتیاز بزرگ این فیلم‌های زیست‌تخریب‌پذیر بودن آن‌هاست.

هرگاه به محیط پلیمریزاسیون مونومرهای اصلی یک پلیمر، مونومرهای دیگری اضافه شود، به‌طوری‌که این مونومر یا مونومرهای اضافی بتوانند در عمل پلیمریزاسیون شرکت کنند و وارد زنجیر پلیمر گردند، در این صورت به جای یک پلیمر اصلی (Homopolymer) یک کوپلیمر بدست می‌آید. هرچند منومر اضافه شده ممکن است. توانایی پلیمریزاسیون مستقل را نیز داشته باشد.

هنگامی که گرما و فشار (انرژی) بر روی سوخت های فسیلی (نفت ، گاز طبیعی و معمولاً ذغال سنگ) اعمال می شود، پلیمریزاسیون اتفاق می افتد و یک محلول پلاستیکی تشکیل می شود. پلیمریزاسیون زمانی رخ می دهد که دو یا چند مولکول به شکل یک زنجیره مولکولی پیوسته وصل می شوند. پس از این فرایند محلول پلاستیک به شکل چسبناک است.. این به معنی است. که وضعیت ماده محلول حالتی بین مایع و جامد دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر