مشاوره و اجرا اندازه گیری ابعاد در لواسان

Measurement of dimensions-1
Measurement of dimensions-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اینجا اولین جایی است. که در مسیر تهران به سمت لواسان می‌بینید پس بهتر است. از فرصت است.فاده کنید و در این بین سری به گردنه قوچک بزنید. حتی اگر فرصتتان خیلی محدود است. و برای گشت‌وگذار در لواسان وقت ندارید، می‌توانید برای خوردن وعده ناهار روی پارک جنگلی قوچک حساب کنید و چندساعتی را مهمان طبیعت این پارک باشید.

این درخت در محوطه عمارت و باغ نظام السلطان قرار دارد. باغ نظام‌السطان در مرکز شهر لواسان کوچک است. و علت شهرت این چنار، عمر طولانی آن است.. گفته می‌شود، این چنار در حدود ۵ سال عمر دارد. در زیر این درخت، چشمه‌ای جاریست و  در گذشته چنار نظام‌السلطان، پنج تنه قطور و بزرگ و گسترده داشته اما با گذشت سالیان طولانی، تنها دو تنه از آن باقی مانده است..

لواسان به واسطه موقعیت جغرافیایی و آب‌وهوای مطبوعش در زمینه کشاورزی و دامپروری سرآمد است. و شمار زیادی از مردم این خطه برای گذراندن زندگی خود به شغل کشاورزی و دامپروری روی آورده‌اند؛ بنابراین بخشی از اقتصاد این منطقه با عرضه محصولاتی چون، به، گیلاس‌های مشهور، سیب‌های خوش عطر، گردو و عسل طبیعی رونق پیدا کرده است.. هم‌چنین لواسان به دلیل نزدیک بودن به پایتخت، طبیعت بکر و آثار تاریخی زیبایش همواره مورد توجه مسافران زیادی قرار گرفته و همین امر باعث می‌شود تا بخشی از اقتصاد شهر بر پایه صنعت گردشگری بچرخد. در سال‌های اخیر هم شاهد روند رو‌به‌رشد زمین و ساخت و سازهای متعدد در این شهر بوده‌ایم و در واقع این امر نشان از موقعیت مطلوب لواسان از جهات مختلف است..


همان گونه که مشاهده می شود، مقدار رنگ خاکستری مرز لبه، ترکیبی از مقدار رنگ خاکستری سمت یک سمت لبه و مقدار رنگ خاکستری سمت دیگر لبه هست. با مقایسه این دو رنگ امکان بدست آوردن مکان دقیق مرز با دقت کسری از یک پیکسل امکان پذیر می گردد. این محاسبه یک درون یابی است. و به شکل زیر نوشته می شود:

در هنگام است.فاده از هر نوع دوربین و لنزی ، به خاطر ساختمان درونی آن ها، انحرافاتی را در تصویر بدست آمده ناشی می شود که یکی از مهم ترین آن ها انحراف دایره ای تصویر (Radial distortion) می باشد که باعث خمیده شدن خطوط صاف موجود در تصویر می شود. انحراف دیگر که باید کالیبره گردد ، کشیدگی تصویر در قسمت های دور از مرکز تصویر می باشد. این انحرافات بسته به تکنیک مورد است.فاده در غالب ۵ تا  پارامتر تعریف می شوند و قابل کالیبره شدن هستند. در شکل ، است.فاده از یک الگوی نقطه ای برای کالیبره پارامترهای داخلی نمایش در آمده است..

آشکارسازی لبه ( Edge Detection ) یکی از عملیات های مهم و پر کاربرد در علم پردازش تصویر می باشد و معمولا برای تشخیص لبه های یک شیئ از بین چند شیئ دیگر مورد است.فاده زرار می گیرد. تغییرات فیزیکی که در محیط واقعی وجود دارد، در تصویر به صورت تغییر رنگ و تغییر شدت روشنایی ، به صورت لبه، نمایان می شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر