مشاوره و اجرا اندازه گیری ابعاد در چهاردانگه

Measurement of dimensions-1
Measurement of dimensions-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سال‌های اخیر مهاجرت‌های بسیاری به این شهر صورت گرفته‌است. پس از پیگیری‌های مردمی سرانجام در سال منطقه چهاردانگه با در بر گرفتن روستاهای اطراف خود ، به شهر چهاردانگه تبدیل شد. روستای چهاردانگه در خرداد خورشیدی به شهر چهاردانگهتبدیل شد. شهرداری آن یک سال بعد در تاریخ مرداد ۸ تأسیس شد.

شرکت ماندگار در سال ۸۸ با شعار حفظ طبیعت و محیط زیست پا به عرصه تولید در صنعت مبلمان گذاشته و با بنیانگذاری صنعت مبلمان پلیمری در ایران و خاورمیانه تحولی عظیم در صنعت مبلمان پدید آورد. از دیرباز تا کنون همواره مبلمان را مترادف با صنعت چوب برشمرده‌اند، اما امروزه به یمن بهره گیری از مواد و فناوری‌های نوین صنعتی، تولید مبلمان دیگر به صنعت چوب محدود نمی‌شود. برای نمونه امروز مواد پلیمری ABS که با ویژگی دوستدار محیط زیست تولید شده‌اند، جایگاه ویژه‌ای در صنعت مبلمان یافته‌اند.

یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.


تشخیص ضرورت اینکه کامیابی یک سیستم بینایی ماشین بستگی شدیدی به شرایط و روش های نورپردازی آن دارد، در حال گسترش است. برای تحقق یک سیستم پایدار، اخذ تصاویری با کنتراست مناسب ، ثابت و بدون توجه به تغییرات شرایط نوری اطراف و نیز انعکاس های خود جسم، دارای اهمیت بسیار است.. تأثیر نورپردازی بر سایر مراحل پردازش تصویر به حدی است. که بعضی بر این باورند که ابتدا باید به شرایط نورپردازی ایده آل رسید و سپس اقدام به برنامه ریزی و برنامه نویسی بر روی تصویر اخذشده نمود. در سال های اخیر با گسترش بکارگیری پردازش تصویر برای کنترل کیفیت قطعات پیچیده تر ، نورپردازی های پیچیده تری نیز به کار  گرفته شده است.. تولیدکنندگان تجهیزات روشنایی تلاش کرده اند با طراحی ماژو ر تجهیزات نورپردازی، پیاده سازی آن ها را برای سیستم های بینایی ماشین تسهیل نمایند.

لنزهای Telecentric از آنجا که ساختار آن نیاز به اجزاء باکیفیت دارد، عموماً هماهنگی لازم با دوربین هایی با رزولوشن با و اندازه پیکسل پایین را دارند، که این موضوع این لنز ها را به عنوان گزینه ی مناسبی برای کاربردهای اندازه گیری ابعادی تبدیل کرده است..

شکل : در شکل های سمت چپ ،تصویر بدست آمده دیواره داخلی یک جسم سیلندری شکل ، توسط یک لنز Telecentric با  و یک لنز معمولی (پایین) به نمایش در آمده است.. در شکل های سمت راست، تصویر بدست آمده از یک پیچ میلیمتری و وضوح و دقت اندازه گیری توسط یک لنز Telecentric (بالا) و یک لنز معمولی (پایین) به نمایش در آمده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر