مشاوره و اجرا اندازه گیری برق و الکترونیک در اسلامشهر

Electricity and electronics measurement-1
Electricity and electronics measurement-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ایجاد کارخانه‌های بزرگ و قدیمی در اطراف محور جاده قدیم ساوه همچون کیان تایر، ایران خودرو دیزل، میهن، قایق سازی و غیره، موجب جذب مهاجران جویای کار و اسکان آن‌ها در این منطقه شهری در پیش و پس از انقلاب ایران بوده‌است. نبود برنامه‌ریزی کلان در ارتباط با این میزان از مهاجرت از طرفی موجب افزایش تراکم جمعیتی و ساختمانی شده و از سویی این شهرستان را به لحاظ سیاسی و جمعیتی و اجتماعی در جایگاه ویژه‌ای در نزدیکی کلانشهر تهران قرار داده‌است.

تپه واوان که  قدمت آن مربوط به دوره اشکانیان میباشد و یکی از جاذبه‌های گردشگری اسلامشهر است. .همچنین یکی ازآثارهای ملی ایران به شمار می آید .این تپه در کنار شهرک واوان واقع شده است. و همه روزه گردشگران زیادی برای این برای دیدن این اثربه این منطقه مراجعه می‌کنند.

  تپه مافین آباد مربوط به هزاره ۵ و قبل از میلاد است. و در اسلامشهر، در حاشیه روستای مافین آباد اسلامشهر  ، جنوب شهرک قائمیه واقع شده و این اثر در تاریخ اسفند با شمارهٔ ثبت ۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. حفاریهای علمی و باستان شناسی انجام شده طی سالهای قبل از وجود آثاری مربوط به دوره پیش از تاریخ خبر می دهد . هرچند که آثار دوره اسلامی نیز در سطوح تپه مشاهده شده که به اهمیت این منطقه از نظر باستان شناسی اشاره دارد . سفالینه های به دست آمده به همراه دیگر آثار و اشیاع تاریخی این تپه را در شمار تپه های ارزشمند پیش از تاریخی ( هزاره چهارم و پنجم پیش از میلاد) قرار داده است. .


پاورمتر یا پاور آنالایزر دستگاهی است. که می تواند تمامی پارامترهای مهم مثل ولتاژ، جریان، توان ظاهری ، انرژی، ضریب توان، فرکانس، هارمونیک و بسیاری از پارامترهای دیگر را اندازه گیری و ذخیره کند و حتی این اطلاعات را با پروتکل های ارتباطی مختلف به تجهیزات دیگر مثل رایانه، پی ال سی یا اینورتر انتقال دهد.

این نوع لوازم اندازه گیری ورودیهای جریان و ولتاژ را با هم دارند چرا که برای اندازه گیری توان، هم ولتاژ و هم جریان نیاز می‌باشد. مدارات الکترونیکی خاصی با ضرب برداری جریان و ولتاژ در خروجی خود یک جریان می‌سازد که این جریان در گالوانمتر منجر به تحریک عقربه نشان دهنده می‌شود.

 وات متر وسیله‌ای است. که برای اندازه گیری توان حقیقی مصرف‌کننده‌ها است.فاده می‌شود. ولت متر یک سیم پیچ جریان و یک سیم پیچ ولتاژ دارد. سیم پیچ جریان به صورت سری و ولتاژ به صورت موازی به مصرف‌کننده‌ها متصل می‌شود. در واقع دو سیم پیچ در وات متر تشکیل دو مدار مجزا از هم را می‌دهند. وات متر دیجیتالی، مقدار توان اندازه گیری شده را به صورت عدد در صفحه نمایش نشان می‌دهد. لازم به ذکر است. که مشخصاتی مانند گالوانومتر، زاویه انحراف کامل عقربه و نحوه نصب در وات مترها مهم بوده و لازم است. در بسته بندی آن‌ها مشخص شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر