مشاوره و اجرا اندازه گیری برق و الکترونیک در بهارستان

Electricity and electronics measurement-1
Electricity and electronics measurement-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:


یک نکته دیگر در مورد است.فاده از آمپرمتر این است. که همواره متناسب با شدت جریان عبوری از مدار حدوداً درصد اضافه‌تر از جریان انتخاب می‌شود تا در شبکه فشار ضعیف شدت جریان آمپر، آمپرمتر به صورت مستقیم در مسیر جریان مصرف قرار بگیرد. توجه کنید جریان‌های بیشتر از این مقدار، توسط CT به آمپرمتر انتقال داده می‌شود.

فرکانس‌متر نیز دستگاه اندازه گیری الکتریکی است. که به منظور اندازه گیری فرکانس است.فاده می‌شود. عمده فرکانس‌مترها به صورت عقربه‌هایی هستند و قادرند فرکانس را در محدوده گسترده‌ای اندازه گیری کنند. فرکانس‌مترها به سه نوع زبانی یا ارتعاشی، دیجیتالی و عقربه‌ای تقسیم می‌شوند که فرکانس‌مترهای ارتعاشی در اندازه گیری فرکانس‌های کم و متوسط بیشتر کاربرد دارند، زیرا مقاومت و دقت بالایی دارند.

 به منظور اندازه گیری ولتاژ مدار، از وسیله‌ای به نام ولت متر است.فاده می‌شود. ولت متر نیز به منظور اندازه گیری ولتاژ به صورت موازی با آن قرار می‌گیرد. ولت متر نیز دو نوع AC و DC دارد. در صورتی که بخواهید ولتاژ شبکه را در داخل تابلو برق اندازه گیری کنید، ابتدا باید دو سر ولت متر را به صورت مستقیم به شین‌های مورد نظرتان وصل کنید، اما در حالتی که قصد داشته باشید ولتاژ فازهای مختلف را نسبت به سیم نول یا ولتاژ دو به دو فازها را اندازه بگیرید، باید از کلید سلکتور ولت است.فاده کنید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر