مشاوره و اجرا اندازه گیری برق و الکترونیک در تهران

Electricity and electronics measurement-1
Electricity and electronics measurement-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مجموعه شهرداری تهران برای پیش‌بردن ماموریت‌ها و وظایف محوله علاوه بر هشت معاونت بالغ شصت سازمان، شرکت، مرکز و ستاد در زیر مجموعه خود دارد در این بخش مروری اجمالی بر برخی از مهم‌ترین شرکت‌های مدیریت شهری تهران خواهیم داشت.

مجموعه شهرداری تهران برای پیش‌بردن ماموریت‌ها و وظایف محوله علاوه بر هشت معاونت بالغ شصت سازمان، شرکت، مرکز و ستاد در زیر مجموعه خود دارد در این بخش مروری اجمالی بر برخی از مهم‌ترین سازمان‌های مدیریت شهری تهران خواهیم داشت.

پس از رضاشاه فرایند دموکراتیزاسیون داری شهرها دوباره مورد توجه نیروهای مشارکت طلب سیاست ایران قرار می‌گیرد و تلاش می‌شود شهر در چارچوب مردم سالارانه در معنای پارلمانتاریستی آن و نزدیک الگوهای غربی اداره شود ماه عسل چنین ایده‌هایی به تصویب قائم مقامی وزارت کشور در غیبت انجمن شهر در سال ۵ و تصویب لایحه قانونی تشکیل شهرداری و انجمن شهر در سال ۸ منجر شد.


پاورمتر یا پاور آنالایزر دستگاهی است. که می تواند تمامی پارامترهای مهم مثل ولتاژ، جریان، توان ظاهری ، انرژی، ضریب توان، فرکانس، هارمونیک و بسیاری از پارامترهای دیگر را اندازه گیری و ذخیره کند و حتی این اطلاعات را با پروتکل های ارتباطی مختلف به تجهیزات دیگر مثل رایانه، پی ال سی یا اینورتر انتقال دهد.

یک نکته دیگر در مورد است.فاده از آمپرمتر این است. که همواره متناسب با شدت جریان عبوری از مدار حدوداً درصد اضافه‌تر از جریان انتخاب می‌شود تا در شبکه فشار ضعیف شدت جریان آمپر، آمپرمتر به صورت مستقیم در مسیر جریان مصرف قرار بگیرد. توجه کنید جریان‌های بیشتر از این مقدار، توسط CT به آمپرمتر انتقال داده می‌شود.

 وات متر وسیله‌ای است. که برای اندازه گیری توان حقیقی مصرف‌کننده‌ها است.فاده می‌شود. ولت متر یک سیم پیچ جریان و یک سیم پیچ ولتاژ دارد. سیم پیچ جریان به صورت سری و ولتاژ به صورت موازی به مصرف‌کننده‌ها متصل می‌شود. در واقع دو سیم پیچ در وات متر تشکیل دو مدار مجزا از هم را می‌دهند. وات متر دیجیتالی، مقدار توان اندازه گیری شده را به صورت عدد در صفحه نمایش نشان می‌دهد. لازم به ذکر است. که مشخصاتی مانند گالوانومتر، زاویه انحراف کامل عقربه و نحوه نصب در وات مترها مهم بوده و لازم است. در بسته بندی آن‌ها مشخص شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر