مشاوره و اجرا اندازه گیری برق و الکترونیک در دیزین

Electricity and electronics measurement-1
Electricity and electronics measurement-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای رسیدن به پیست اسکی دیزین، دوراه در دسترس است.. یک راه، از سمت جاده چالوس است. که به ساکنان است.ان البرز نزدیک‌تر است.. راه دوم، مسیر شمیرانات و شمشک است. که به ساکنین است.ان تهران نزدیک‌تر است.. اگر راه اول را برای رسیدن به پیست انتخاب کرده‌اید، در جاده چالوس، بعد از عبور از هتل گچسر، حواستان به تابلوهای خروجی باشد. بعد از این هتل و در ۸ کیلومتری میان کرج،‌ باید وارد خروجی ولایت رود (جاده دیزین) شوید. بعد از اینکه این مسیر را چند کیلومتر ادامه دادید، به پیست دیزین می‌رسید.

حالا که قرار است. به این دهکده زیبا و پر از سرگرمی سر بزنید، بهتر است. چند روزی بمانید و باانرژی بیشتر به شلوغی و روزمره تهران برگردید. دیزین، چندین هتل و اقامتگاه مناسب دارد که هرکدام با امکانات و قیمت‌های متفاوتی آماده پذیرایی از شما هستند.

معتبرترین مرجع گردشگری در ایران با سال سابقه درخشان در این زمینه، اکنون مفتخریم تا با برند InToDay در خدمت شما باشیم. مجموعه ما همواره برای خلق اطلاعاتی مفید برای مخاطبین این‌تودِی می‌کوشند. بهترین تصمیم با این‌تودِی &#;


آمپرمتر دستگاهی است. که برای اندازه گیری میزان جریان مؤثر در مدار است.فاده می‌شود. به منظور اندازه گیری جریان عبوری از بار باید آمپرمتر را به صورت سری با مصرف‌کننده تنظیم کنید. آمپرمترها به دو نوع AC و DC تقسیم می‌شوند. یک نکته مهم در مورد است.فاده از آمپرمتر این است. که در زمان است.فاده از آن باید شدت جریان مدار بیشتر از جریان نامی نباشد. به عنوان مثال توجه کنید آمپرمتر تا آمپر تنها جریان‌هایی را که در این محدوده هستند، اندازه گیری می‌کند و برای اندازه گیری آمپرهای کمتر و بیشتر از بازه تعریف شده باید از آمپرمترهای دیگر است.فاده کرد.

این نوع لوازم اندازه گیری ورودیهای جریان و ولتاژ را با هم دارند چرا که برای اندازه گیری توان، هم ولتاژ و هم جریان نیاز می‌باشد. مدارات الکترونیکی خاصی با ضرب برداری جریان و ولتاژ در خروجی خود یک جریان می‌سازد که این جریان در گالوانمتر منجر به تحریک عقربه نشان دهنده می‌شود.

 به منظور اندازه گیری ولتاژ مدار، از وسیله‌ای به نام ولت متر است.فاده می‌شود. ولت متر نیز به منظور اندازه گیری ولتاژ به صورت موازی با آن قرار می‌گیرد. ولت متر نیز دو نوع AC و DC دارد. در صورتی که بخواهید ولتاژ شبکه را در داخل تابلو برق اندازه گیری کنید، ابتدا باید دو سر ولت متر را به صورت مستقیم به شین‌های مورد نظرتان وصل کنید، اما در حالتی که قصد داشته باشید ولتاژ فازهای مختلف را نسبت به سیم نول یا ولتاژ دو به دو فازها را اندازه بگیرید، باید از کلید سلکتور ولت است.فاده کنید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر