مشاوره و اجرا اندازه گیری برق و الکترونیک در شمال تهران

Electricity and electronics measurement-1
Electricity and electronics measurement-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از جمله مهم ترین و محبوب ترین مراکز خرید محله های شمال تهران موجود در منطقه می توان به مرکز خرید پلاتین، مرکز خرید میلاد نور، مرکز خرید لیدوما، مرکز خرید ایران زمین، مرز خرید گلستان، مرکز خرید آرن، مجتمع اداری تجاری رویال، مجتمع تجاری گلدیس، مرکز خرید نصر، مرکز خرید پرواز، مرکر خرید مهستان، بازار سنتی ستارخان، پاساژ افق، پاساژ تهرانی، مرکز خرید تیراژه، مرکز خرید شهاب، پاساژ پردیسان، مرکز خرید پردیس، مجتمع تجاری یادگار، اشاره کرد. حتما از این مراکز خرید دیدن کنید و ساعاتی را در بهترین و محبوب ترین پاساژ های موجود در محله های شمال تهران سپری کنید.

باور عمومی تهرانی ها بر این است. که محله های مرکزی تهران مانند بازار، چاله میدان و حتی ناصر خسرو قدیمی ترین بخش این شهر می باشند. ولی متون تاریخی نشان می دهند هنگامی که شهر ری به عنوان یک شهر مهم شناخته شده بوده است. برخی از روستاها نیز در اطراف آن وجود داشته اند که از سکونت گاه های مهم این منطقه به حساب می آمده اند. یکی از این مناطق طجرشت بوده که امروز اولین محله ای است. که ما به آن اشاره می کنیم.

محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند جاذبه های گردشگری بسیار زیادی را در درون خود جای داده اند. از در محله های شمال تهران موجود در این منطقه، انواع و اقسام رستوران ها و  کافه ها وجود دارد که هر کدام از آن ها با وجود دیزاین و دکوراسیون متفاوت خود، از محبوب ترین کافه های تهران می باشند و همچنین افراد بسیاری برای گشت و گذار های شبانه و شکم گردی به این منطقه از پایتخت می روند.


دستگاه اندازه گیری الکتریکی انواع مختلفی دارند که هر یک برای اندازه گیری پارامتر متفاوتی مورد است.فاده قرار می‌گیرند. در این مطلب قصد داریم به معرفی انواع دستگاه اندازه گیری الکتریکی و کاربرد هر یک بپردازیم. در صورتی که قصد دارید یک بار برای همیشه با انواع دستگاه اندازه گیری آشنا شوید و کاربرد هر یک را به درستی بشناسید، بهتر است. با ما همراه باشید.

 به منظور اندازه گیری ولتاژ مدار، از وسیله‌ای به نام ولت متر است.فاده می‌شود. ولت متر نیز به منظور اندازه گیری ولتاژ به صورت موازی با آن قرار می‌گیرد. ولت متر نیز دو نوع AC و DC دارد. در صورتی که بخواهید ولتاژ شبکه را در داخل تابلو برق اندازه گیری کنید، ابتدا باید دو سر ولت متر را به صورت مستقیم به شین‌های مورد نظرتان وصل کنید، اما در حالتی که قصد داشته باشید ولتاژ فازهای مختلف را نسبت به سیم نول یا ولتاژ دو به دو فازها را اندازه بگیرید، باید از کلید سلکتور ولت است.فاده کنید.

این نوع لوازم اندازه گیری ورودیهای جریان و ولتاژ را با هم دارند چرا که برای اندازه گیری توان، هم ولتاژ و هم جریان نیاز می‌باشد. مدارات الکترونیکی خاصی با ضرب برداری جریان و ولتاژ در خروجی خود یک جریان می‌سازد که این جریان در گالوانمتر منجر به تحریک عقربه نشان دهنده می‌شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر