مشاوره و اجرا اندازه گیری برق و الکترونیک در شهر جدید اندیشه

Electricity and electronics measurement-1
Electricity and electronics measurement-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.


یک نکته دیگر در مورد است.فاده از آمپرمتر این است. که همواره متناسب با شدت جریان عبوری از مدار حدوداً درصد اضافه‌تر از جریان انتخاب می‌شود تا در شبکه فشار ضعیف شدت جریان آمپر، آمپرمتر به صورت مستقیم در مسیر جریان مصرف قرار بگیرد. توجه کنید جریان‌های بیشتر از این مقدار، توسط CT به آمپرمتر انتقال داده می‌شود.

تایمر از جمله وسیله‌های فرمان‌دهنده در مدارهای کنترل اتوماتیک است.. وظیفه تایمر، کنترل مدار در مدت زمان مشخص است.. در صنعت گاهی نیاز است.، یک مدار برای مدت زمان معینی کار کند یا پس از مدت زمان مشخصی شروع به کار کند و خاموش شود، در چنین مواردی از تایمر است.فاده می‌شود.

فرکانس‌متر نیز دستگاه اندازه گیری الکتریکی است. که به منظور اندازه گیری فرکانس است.فاده می‌شود. عمده فرکانس‌مترها به صورت عقربه‌هایی هستند و قادرند فرکانس را در محدوده گسترده‌ای اندازه گیری کنند. فرکانس‌مترها به سه نوع زبانی یا ارتعاشی، دیجیتالی و عقربه‌ای تقسیم می‌شوند که فرکانس‌مترهای ارتعاشی در اندازه گیری فرکانس‌های کم و متوسط بیشتر کاربرد دارند، زیرا مقاومت و دقت بالایی دارند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر