مشاوره و اجرا اندازه گیری برق و الکترونیک در شهرک صنعتی خوارزمی

Electricity and electronics measurement-1
Electricity and electronics measurement-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی خوارزمی در فاصله نسبتا زیادی از تهران واقع شده است.. اما احداث جاده کمربندی پاکدشت که دقیقا از مقابل این شهرک می گذرد، یک پروژه ملی بسیار بزرگ است. که فاصله تهران تا این شهرک صنعتی را به حدود دقیقه کاهش می دهد. این شهرک در مجاورت اتوبان و آزادراه تهران &#; مشهد قرار دارد و عرض . کیلومتری آزادراه فضای مناسبی را برای تبلیغات صنعتگران ایجاد کرده است..  به همین دلیل وزیر راه و شهرسازی راه های مختلفی را برای تامین هزینه های اضافی ساخت این جاده بررسی کرده و با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور، بیش از کیلومتر ساخته شده است..

شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شهرک صنعتی خوارزمی به یکی از بهترین و بزرگ ترین شهرک های صنعتی تهران تبدیل می شود و با است.ان تهران فاصله قابل توجهی دارد. با توجه به اینکه می توان مسیر این شهرک صنعتی به است.ان تهران را با است.فاده از جاده های مختلف کوتاه کرد، سرمایه گذاری هایی برای احداث جاده های جدید انجام شده است..


فرکانس‌مترهای دیجیتالی نیز دقت بالایی دارند. فرکانس‌مترها به صورت موازی به شبکه وصل می‌شوند. فرکانس‌مترهای ارتعاشی در برابر عوامل خارجی نسبت به فرکانس‌مترهای عقربه‌ای مقاوم‌تر هستند. فرکانس‌مترهای عقربه‌ای نیز بیشتر در نیروگاه‌ها و تابلوهای پست توزیع کاربرد دارند. عمده کاربرد این وسیله زمان است. که دو آلترناتور را با هم پارالل می‌کنند یا ژنراتوری را به شبکه برق شهری وارد می‌کنند.

 وات متر وسیله‌ای است. که برای اندازه گیری توان حقیقی مصرف‌کننده‌ها است.فاده می‌شود. ولت متر یک سیم پیچ جریان و یک سیم پیچ ولتاژ دارد. سیم پیچ جریان به صورت سری و ولتاژ به صورت موازی به مصرف‌کننده‌ها متصل می‌شود. در واقع دو سیم پیچ در وات متر تشکیل دو مدار مجزا از هم را می‌دهند. وات متر دیجیتالی، مقدار توان اندازه گیری شده را به صورت عدد در صفحه نمایش نشان می‌دهد. لازم به ذکر است. که مشخصاتی مانند گالوانومتر، زاویه انحراف کامل عقربه و نحوه نصب در وات مترها مهم بوده و لازم است. در بسته بندی آن‌ها مشخص شوند.

 به منظور اندازه گیری ولتاژ مدار، از وسیله‌ای به نام ولت متر است.فاده می‌شود. ولت متر نیز به منظور اندازه گیری ولتاژ به صورت موازی با آن قرار می‌گیرد. ولت متر نیز دو نوع AC و DC دارد. در صورتی که بخواهید ولتاژ شبکه را در داخل تابلو برق اندازه گیری کنید، ابتدا باید دو سر ولت متر را به صورت مستقیم به شین‌های مورد نظرتان وصل کنید، اما در حالتی که قصد داشته باشید ولتاژ فازهای مختلف را نسبت به سیم نول یا ولتاژ دو به دو فازها را اندازه بگیرید، باید از کلید سلکتور ولت است.فاده کنید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر