مشاوره و اجرا اندازه گیری برق و الکترونیک در شهرک صنعتی چهاردانگه

Electricity and electronics measurement-1
Electricity and electronics measurement-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.


فرکانس‌مترهای دیجیتالی نیز دقت بالایی دارند. فرکانس‌مترها به صورت موازی به شبکه وصل می‌شوند. فرکانس‌مترهای ارتعاشی در برابر عوامل خارجی نسبت به فرکانس‌مترهای عقربه‌ای مقاوم‌تر هستند. فرکانس‌مترهای عقربه‌ای نیز بیشتر در نیروگاه‌ها و تابلوهای پست توزیع کاربرد دارند. عمده کاربرد این وسیله زمان است. که دو آلترناتور را با هم پارالل می‌کنند یا ژنراتوری را به شبکه برق شهری وارد می‌کنند.

با توجه به تأثیر عملکرد تجهیزات الکتریکی در سیستم برقی ساختمان، اندازه گیری پارامترهای مربوط به آن‌ها و بررسی عملکرد صحیح چنین تجهیزات الکتریکی اهمیت می‌یابد. به منظور اندازه گیری پارامترهای مختلفی چون ولتاژ، توان، انرژی، فرکانس، جریان و &#; دستگاه‌های اندازه گیری الکتریکی مختلفی است.فاده می‌شوند که کاربرد و نحوه است.فاده هر یک متفاوت است.. در این مطلب سعی شد مهم‌ترین این دستگاه‌ها به همراه کاربردشان معرفی شوند.

فرکانس‌متر نیز دستگاه اندازه گیری الکتریکی است. که به منظور اندازه گیری فرکانس است.فاده می‌شود. عمده فرکانس‌مترها به صورت عقربه‌هایی هستند و قادرند فرکانس را در محدوده گسترده‌ای اندازه گیری کنند. فرکانس‌مترها به سه نوع زبانی یا ارتعاشی، دیجیتالی و عقربه‌ای تقسیم می‌شوند که فرکانس‌مترهای ارتعاشی در اندازه گیری فرکانس‌های کم و متوسط بیشتر کاربرد دارند، زیرا مقاومت و دقت بالایی دارند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر