مشاوره و اجرا اندازه گیری برق و الکترونیک در قرچک

Electricity and electronics measurement-1
Electricity and electronics measurement-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آب و هوا و ترافیک قرچک تهران، تفاوت چندانی با خود شهر تهران ندارد. البته به دلیل اینکه قرچک، در خارج از بافت پایتخت واقع شده است.، از لحاظ کیفیت آب و هوا کمی بهتر از شهر تهران است.. آب و هوای شهر قرچک، بیابانی و خشک است. و به همین دلیل در فصل های گرم سال، گرمای شدیدتری نسبت به تهران دارد. همچنین، در روزهای سرد سال، سرمای قرچک، خشک و است.خوان سوز است.! 

کشف بسیاری از کوره‌های متعدد تولید سفال و نیز پیدا شدن چرخ سفالگری با است.وانه ای از شاخ حیوانات در تپه پردیس قرچک متعلق به دوره سیلک دو، هزاره پنجم پیش از میلاد جامعه باستان‌شناسی فلات مرکزی را با اسرار بسیاری از زندگی آن دوران روبرو کرد.

قرچک در حریم منطقه تهران قرار دارد و از یک بخش مرکزی، دهستان و آبادی تشکیل شده است.. از نظر کد منطقه شهرداری قرچک شامل ناحیه است.. قرچک خود به تنهایی همه‌ی امکانات از نظر بیمارستان، ساختمان پزشکان، بانک، پارک و بازار و فروشگاه را دارا می‌باشد. خیابان محمد آباد یکی از بهترین محله‌های قرچک است.. خیابان مخابرات نیز با نزدیک بودن به این خیابان جزء محلات خوب قرچک به حساب می‌آید. شهرک طلایه نیز با بافتی آپارتمانی از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.. در زیباشهر قرچک امام زاده بی بی زبیده آرام گرفته است.. شنیده‌ها حاکی از این است. که در اینجا مزار خواهر امام رضا قرار دارد. البته در زیباشهر، بوستان جنگلی قرچک، شهربازی و است.خر ولیعصر نیز وجود دارد. از محله‌های جدید قرچک نیز می‌توان به شهرک گل‌ها، فرهنگیان، الحدید، کارگر، امام علی، امام حسن و زیتون و شهرک نیایش نیز اشاره نمود.


پاورمتر یا پاور آنالایزر دستگاهی است. که می تواند تمامی پارامترهای مهم مثل ولتاژ، جریان، توان ظاهری ، انرژی، ضریب توان، فرکانس، هارمونیک و بسیاری از پارامترهای دیگر را اندازه گیری و ذخیره کند و حتی این اطلاعات را با پروتکل های ارتباطی مختلف به تجهیزات دیگر مثل رایانه، پی ال سی یا اینورتر انتقال دهد.

فرکانس‌مترهای دیجیتالی نیز دقت بالایی دارند. فرکانس‌مترها به صورت موازی به شبکه وصل می‌شوند. فرکانس‌مترهای ارتعاشی در برابر عوامل خارجی نسبت به فرکانس‌مترهای عقربه‌ای مقاوم‌تر هستند. فرکانس‌مترهای عقربه‌ای نیز بیشتر در نیروگاه‌ها و تابلوهای پست توزیع کاربرد دارند. عمده کاربرد این وسیله زمان است. که دو آلترناتور را با هم پارالل می‌کنند یا ژنراتوری را به شبکه برق شهری وارد می‌کنند.

آمپرمتر دستگاهی است. که برای اندازه گیری میزان جریان مؤثر در مدار است.فاده می‌شود. به منظور اندازه گیری جریان عبوری از بار باید آمپرمتر را به صورت سری با مصرف‌کننده تنظیم کنید. آمپرمترها به دو نوع AC و DC تقسیم می‌شوند. یک نکته مهم در مورد است.فاده از آمپرمتر این است. که در زمان است.فاده از آن باید شدت جریان مدار بیشتر از جریان نامی نباشد. به عنوان مثال توجه کنید آمپرمتر تا آمپر تنها جریان‌هایی را که در این محدوده هستند، اندازه گیری می‌کند و برای اندازه گیری آمپرهای کمتر و بیشتر از بازه تعریف شده باید از آمپرمترهای دیگر است.فاده کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر