مشاوره و اجرا اندازه گیری فیزیکی در بازار لاله زار

Physical measurement-1
Physical measurement-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مولتی فانکشن‌ها شاخه‌ای از تجهیزات ابزار دقیق اندازه گیری هستند که وظیفه‌ی محاسبه‌ی چند پارامتر (سرعت، جریان، نور، دما، رطوبت و..) را با هم دارند. دستگاه مولتی فانکش به دلیل چند کاره بودن از پر مصرف‌ترین ابزار دقیق‌ها، در حوزه‌ی مهندسی است..

امروزه رطوبت سنج‌های دیجیتالی در دسترس عموم است. و اکثراً قابلیت اندازه‌گیری دما و رطوبت را دارند. رطوبت سنج‌های محیطی، رطوبت را در محیط اندازه می‌گیرند و در دو نوع دیجیتالی رومیزی و صنعتی عرضه می‌شوند. رطوبت سنج نفوذی پین‌های سوزنی داشته که با است.فاده از خواص الکتریکی، رطوبت را در جامداتی چون گچ، چوب، سیمان، غلات و جامدات دیگر اندازه‌گیری می‌کنند. برای مثال از این ابزار در صنایع چوب و مصنوعات چوبی برای تشخیص خشک و تر بودن انواع چوب یا حتی برای تشخیص خاک حاصلخیز در صنعت کشاورزی است.فاده می‌کنند.

نکته۸: باید بین دقت وسیله اندازه‌گیری شده و وسیله اندازه‌گیری هماهنگی باشد یعنی عدد اندازه‌گیری دقت وسیله را بیان می‌کند پس نباید عددی را کم یا زیاد نماییم مثلاً اگر دقت مسیله اندازه گیری در حد کیلوگرم است. نباید جرم جسم را بر حسب گرم بیان کنیم واگر زمان سنجی مثل کرونومتر که تا صدم ثانیه مدرج است. است.فاده کنیم دقت ما تا صدم ثانیه است. و نباید زمان را تا دهم ثانیه و یا تا هزارم ثانیه بیان کنیم



( مشاوره و اجرا ) های دیگر